Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Stiv efter omskæring og forlængelse af streng?

Redigeret 30 juni, 2013, 10:17 i Åben debat for mænd
Min kæreste er lige blevet omskåret og fået strængen forlænget. Så er hans spørgsmål om hvordan det mærkede for jer første gang i fik fuld stivert på? Han syns det strammer for neden af penisen.. Lidt bange for at der ikk er nok hud at gi af..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har godt nok aldrig læst eller hørt om en der bliver omskåret og fået forlænget strengen samtidig.
    Det gir ikke rigtig mening, strengen har jo ingen betydning når forhuden er væk, så hvorfor lægen har pint og plaget din kæreste på den måde er mig lidt af en gåde. (Personligt har jeg fået det hele fjernet og det går helt fint/normalt)

    Stedet hvor strengen er, eller har været, er det mest følsomme sted på penis og din kæreste har sikkert en sutur eller 3 lige netop der - ud fra det gætter jeg på at det er derfor han er øm. (hvis det er det du mener med "forneden")

    En god ting er at holde arret smidigt med noget fed creme.
    Hvis I føler jer fristet til at købe noget bedøvende creme (lidokain) så vil jeg nok anbefale at tale med en læge om det først. At bedøve smerter er kun betinget en god ide, man bør vide hvorfor smerterne er der først.

    Generelt kan der forventes smerter ved erektion, ved arret, i en 3 ugers tid. Det betyder dog ikke at helingen er færdig, men at penis igen kan "belastes" med omtanke og kondom (aht. friktion) i en 14 dages tid.

    Jeg læste dit første indlæg og er imponeret over den hurtige fremgang i helingsprocessen.

    Håber din kæreste bliver tilfreds når det er overstået.
Log in eller Registrér for at kommentere.