Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

angsten

Redigeret 15 juli, 2013, 04:40 i Angst
hej søger nogle gode råd

jeg er en ung mand på 26 år gammel, har de sidste 4 år lidt af angst,
jeg stoppede på mine piller for knap 3 måneder siden, men nu frygter jeg tilbage fald af angst. Det begyndte for 1 måneds tid siden, der blev der helt uvente banket på min dør, det var kriminalpolitiet, der meget gerne lige ville afhøre mig, og desuden har jeg i min familie nok af problemer at tackle med, og disse problemer i familien er blevet værre og værre for hvert år der er gået siden 2003 og end til nu og det forsætter noget også videre. Og ud over problemerne med familien og den afhøring af politiet, er jeg også lige begyndt at komme igennem min nyresten sygdom, som lige pludselig kom ud af den blå luft. Jeg har symptomerne, tørhed i munden, føler mig svedig, hjertebanken, tanker og tanker der bare køre rundt i hovedet på mig, lidt hoste, er hele tiden bange for at fejle noget nyt, er også hele tiden meget nervøs, en som har lidt problemer med at falde i søvn.

jeg håber der er nogle der kan give med råd med på vejen.

jn

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvorfor stoppede du med din medicin? Igang med den igen og løs de værste problemer omkring dig først. Har du mere ro der, kan du bedre arbejde med dig selv senere.
Log in eller Registrér for at kommentere.