Hjem Sport, motion og ernæring Sund kost

xl-s medical slankepille.

Redigeret 22 juni, 2013, 08:12 i Sund kost
Jeg er en pige på 21 år som godt kunne tænke mig lige at smide de sidste 4 - 5 kg. Jeg har trænet utroligt meget før og tabt mig ca. 30 kg i en længere varende proces som begyndte da jeg var 12. Min størrelse er "normal" men jeg ville bare så gerne ned på den der flotte slanke bikini krop! :) Jeg vejer 64kg og jeg er 173 cm høj. Er der nogen der ved om disse slankepiller vil hjælpe når jeg allerede er en small? Eller er der nogen der har andre idéer til hvordan jeg får smidt det sidste uden at skulle leve af protein pulver eller en anden overdreven form for diet... - Det skal lige siges at jeg spiser sundt og næringsfuldt i forvejen, selvfølgelig med the occationally pose slik eller druktur en gang i mellem. :)

Kommentarer

  • Mange tak for hjælpen. :) Jeg troede godt nok de var godkendte da jeg før har set en reklame i fjernsynes for produktet. Jeg har været på sundhedsstyrelsen for at se hvad de anbefaldte og har også læst om xenical, men jeg forstod på det hele at det ikke gjorde nogen kæmpe forskel i vægten og slet ikke hvis man i forvejen ikke havde så meget at arbejde med! - Jeg tror bare deværre at mit problem er at jeg er alr for utålmodig! :) Jeg må nok indse at det for mit vedkommende ligger mest i kost og træning. Men igen tusind tak for dit input jeg vil hvertfald tage tingene til eftertanke! :) mvh caroline
Log in eller Registrér for at kommentere.