Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

måske Skizofreni

Redigeret 13 august, 2013, 12:01 i Skizofreni
ha skriv det her til min læge


jeg ha det som om der er noge effet mig der vel mig ondt. føler der er noge der kig ind af vinde og der bliv tal om mig når jeg ikke er der og høre lyde af ting der ikke er der do ikke stemmer føler jeg er skabt til nåde stort af jeg noge gang er en ande ind den jeg er lugt ting der ikke er der tro jeg er nåde syg føler mig ikke ren effet et bad noge der kan hjælp

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det tyder på at du har skizofreni, så jeg synes du skal til psykiateren og begynde på det antipsykotiske præparat/ medicin abilify, som hæmmer og forebygger psykoser og har god effekt til at modvirke psykotiske symptomer hos folk som ikke er psykotiske. Når man er i psykose så foreslår jeg produktet zyprexa, som er et akut virkende præparat. Husk du skal starte med mindste dosis, og hvis du kommer op på en dosis som gør dig ulykkelig, så skal du sættes ned til den dosis du følte var behageligt. Og hvis du forsat har det dårligt på mindste dosis selvom du oplever psykosen er blokeret, så skal du forlange det stemningsstabiliserende præparat Lamital- handelsnavn. Det aktive stof lamotrigin. Årsagen til du ville føle ubehag på store doser mængder antipsykotisk medicin, er at den hæmmer nogle funktioner i hjernen som styre lykken, og derfor skal du ha så lav dosis som muligt uden at være psykotisk. Alt antipsykotisk medicin har en funktion som er at hæmme lykke signalstofferne (dopamin) og (serotonin) i hjernen. Jeg har fået godkendt mail af professorer, Så jeg har tjek medicinens funktioner.
Log in eller Registrér for at kommentere.