Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

god endokrinolog i jylland/fyn ??

Redigeret 26 august, 2013, 01:52 i Forstyrrelser i stofskiftet
Er der nogen der kan anbefale en god endokrinolog med erfaring i stofskiftesygdom, T3,T4,TSH osv ?
Jeg bliver behandlet med Eltroxin men det hjælper mig ikke!
Jeg har nu læst den nye bog af Helle Sydendal og forstår nu, at jeg ikke får den rigtige behandling!
Jeg hører gerne om gode erfaringer/anbefalinger af læger i det off. system men også specialklinikker. På forhånd tak.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej. Jeg har også netop læste Helle Sydendals bog og får nærmest kuldegysninger ved tanken om alle de undersøgelser, jeg har været igennem de sidste år - og som måske kunne være undgået, hvis jeg havde været klogere på stofskifteproblematikken - og vidst, at Eltroxin var ændret i 2008/09.
    Min læge har henvist mig til endokrinolog, men desværre med første ledige tid i januar næste år her i Nordjylland, men jeg har bedt om at blive viderevisiteret og håber nu snart at kunne komme til i Hvidovre. Jeg tror vi er nødt til nogle gange at tage den besværlige løsning, at rejse efter den rette behandling, fremfor fortsat at have det mere eller mindre elendigt på en forkert dosering eller et forkert præparat. Det gælder vist her om vi tager ansvar for os selv og ikke tror på, at de almindelige læger ved ret meget om stofskiftesygdomme...desværre. Heldigvis er min læge klar over, at fine tal i blodprøverne ikke absolut betyder, at man er velmedicineret. Held og lykke til dig.
  • Indstillinger
    Jeg håber og søger også en så håber snart der kommer nogen som kender en. Har spiste eltroxin i en del år men synes altid jeg har som jeg er træt, ondt i kroppen osv. Synes ikke man bliver hørt. Så håber jeg at en kan kom med god råd.
    Paula
  • Indstillinger
    tag til hans perrild i bagsværd. det er en køretur værd. han ved hvad han snakker om og ordinerer medicinen. jeg er igang med t3 behandling!
    en konsultation koster kun 1250dkk.
Log in eller Registrér for at kommentere.