Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

underlig resultat af date, hvad er smart?

sletter lige, for gider ikke høre på alt det sludder... nu kan i skrive videre med hinanden..

Kommentarer

  • Indstillinger
    det er en svær med den kærlighed ---men du må nok prøve igen at finde en ny ---men det er da fair nok at hun siger fra ---allerede fra starten ---og det bliver du nød til at respektere ---
  • Indstillinger
    AnonymousAnonymous
    Redigeret 17 juni, 2013, 14:50
  • Indstillinger
    Hm, er det et faktum. Har du ikke selv fjumret rundt i den tid. Jeg spørger bare.

    Hun har åbenbart ikke været så interesseret i dig, som du i hende. Ærgeligt, men det må du vist acceptere. Det kunne lige så godt have været omvendt.

    Hun har været for længe om at fortælle dig det, det kan vi hurtigt blive enige om. Hun har mærket din begejstring og har sikkert håbet du kølede af, så hun var fri for at sige det rent ud. Det har hun sikkert ikke været særlig glad for, tror jeg.
    Hun svarer dig pænt, men du blev ved, derfor tier hun nu. Hvad skulle hun ellers gøre.

    Du konstaterer: Sådan er kvinder. Jeg kan ikke lade være med at tænke på om du måske udstråler lidt den følelse. Jeg kender en mand, som tror kvinder på en måde er ens. Han finder aldrig nogen.
    Ja, jeg aner jo intet om hvordan du tænker. Det var bare en ide til din overvejelse.

    ps.
    Kramme og kysse i fem min. lige efter I har mødt hinanden. Jeg ville bagefter have tænkt, han var lige hurtig nok. Ham gider jeg ikke. Jeg ville have sat pris på at samtale og bagefter fået sendt en buket røde roser. Går du ikke lidt hurtigt frem.

    Men vi er jo forskellige.


    Måske "falder" du for romantiske kvinder, men de bryder sig bestemt ikke om din fremgangsmåde. De nænner blot ikke at sige det til dig. Jeg forsøger at finde en årsag. Jeg kan ikke vide, hvordan du er eller tænker.
  • Indstillinger
    Jeg synes sådan set heller ikke du skal bruge mere energi på det her.

    Du kan spekulere på årsager her fra og til næste årtusindskifte, men det ændrer jo ikke ved, at hun ved nærmere eftertanke er kommet frem til, at hun alligevel ikke vil dig, og er det så ikke smartere, at hun siger fra nu - frem for at I mødes flere gange og du skal blive endnu mere vild med hende - for så at få et vide, at hun ikke vil mere. Jeg foreslår klart, at du respekterer, at hun ikke vil mere og stopper her.

    Jeg er sådan set heller ikke begejstret for, at du på den måde uden videre sætter kvinder i bås - "sådan er kvinder" - øhhh - man kan også vende den til, at du måske har været lige lidt for frembusende - men "sådan er mænd" vel???

    Det der dating, som jo er blevet vældigt moderne, er sådan set fint nok, men det ER da en akavet måde at mødes på, så man skal givet i den grad øve sig på det "spil". Man mødes og ser på hinanden, og det første man så tænker er jo "Er det her en, jeg vil gå i seng med?" - Og så bliver det jo kunstigt og specielt. Sådan er det jo ikke, hvis man møder en i bussen, på jobbet eller i foreningslivet. Så kommer det jo mere gradvist.

    Dog kender jeg efterhånden en del, der har mødt hinanden på den måde og som også har fået et godt liv sammen, så det KAN lade sig gøre, men jeg tror bestemt, der kan være langt mellem "snapsene" - og man skal nok i den grad tænke over, hvad man vil og hvad man forventer - især af de første møder.

    Jeg vil i hvert fald nok mene, at hvis man forventer kys og kæl på første date, så er det i sig selv et tegn på, at man mest er ude på noget overfladisk sex og ikke en seriøs forbindelse, så skal jeg give dig et råd for fremtidige dates, så er det da, at du lige træder et par skridt tilbage og giver sådanne møder en chance - og hvor I aftaler, at I skal lære hinanden ordentligt at kende, før I tager næste skridt.

    Et sådant regelsæt tror jeg faktisk mange kvinder vil blive glade for. Her har du mødt en, hvor I kyssede med det samme. Det kan jo være, hun har forestillet sig, at hun så skulle stille op til sex på næste date - og det er hun kommet frem til, at hun slet, slet ikke er klar til - hvilket jeg godt kan forstå.

    Så - det her er en erfaring, som kan være til gavn for dig fremover.

    Hold nogle pauser ind i mellem de her dates - så også du selv kan nå at følge med, i stedet for at fare ud og kaste dig over næste "hylde i supermarkedet".
  • Indstillinger
    AnonymousAnonymous
    Redigeret 17 juni, 2013, 14:51
  • Indstillinger
    Her prøver vi efter bedste overbevisning at give dig et par råd. Men du tager ikke imod i "den ånd" det gives. Det er naturligvis helt op til dig selv.
    Men så har du sikkert mødt en kvinde, som måske var ude på lidt sjov, men ved nærmere eftertanke hellere ville have det med en anden.
    Du er ikke helt nem at tale med.
  • Indstillinger
    Nu har jeg prøvet at læse dit oplæg igen - og det fremgår så ikke helt, at det var hende, der "kørte løbet", og du var den totalt passive - men ingen af os var jo til stede, hvorfor jeg (og andre, der svarer) naturligvis ikke kan vide, hvordan det foregik.

    Men - det korte af det lange er jo, at hun er kommet frem til, at hun ikke vil alligevel, og jeg giver dig da ret i, at det gør endnu mere ondt, når det er hende, der har givet dig indtryk af at hun ville mere.

    Du har konkret spurgt, hvad du skal gøre mht endnu en sms - og det lader til, at der er almindelig enighed om, at du skal respektere, at hun ikke vil alligevel - og derfor ikke sende flere sms'er til hende, for det får du ikke noget ud af - andet end at martre dig selv.

    Jeg synes da godt, du kan have en profil liggende - måske du skal have lidt hjælp til udformningen af en sådan, hvis du stort set ikke har fået nogen henvendelser, for så kan det da være, du ikke får præsenteret dig godt nok som den du reelt er - eller også har du netop gjort det, og så kan det være, du skal til at arbejde lidt med dig selv, for hvordan kan det være du bliver fravalgt?
    F.eks. skal du nok øve dig i ikke at blive fornærmet, hvis ikke det hele lige bliver, som du har tænkt dig - her kommer der nogle reaktioner, der ikke passer dig - og i stedet for at tage mod det i den positive ånd, det er skrevet, så bliver du straks lidt fornærmet. Var det noget, du måske skulle tænke lidt over, om det er en generel fremtoning hos dig??

    Uden at kende dig, så er der givet også en til dig - men det kan da være, der er nogle ting, du skal arbejde lidt med først.
  • Indstillinger
    AnonymousAnonymous
    Redigeret 17 juni, 2013, 14:51
  • Indstillinger
    Så undrer jeg mig ikke mere over det gik, som det gik. Nu forstår jeg hun sagde fra.
  • Indstillinger
    Det gør jeg også.
Log in eller Registrér for at kommentere.