Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Måske Candidiasis på penis?

Redigeret 25 november, 2014, 08:58 i Åben debat for mænd
Hej alle!
Jeg en dreng på 19 år, som lige har fundet hvide flager og røde plamager på glansen, som ikke nakkeost. Jeg har lavet research siden i morges og kommet frem til, det muligvis kunne være Candidiasis på penis. Min penis og især glansen er meget irriteret og glansen har fået små kløfter, eller hvad med skal kalde det? - udover dette er forhuden som sidder øverst på penis meget tør og irriteret.
Dette er højst sandsynligt kommet af 3 døgn uden søvn, masser af sved og ingen form for hygiejne, før jeg kom hjem. Jeg har herefter været i bad 3 gange, hvor jeg har vasket mig grundigt overalt, dog med parfumeret sæbe. Da jeg bor hjemme, havde min mor noget fucidin 2%, hvilket jeg lige har smurt på. Herefter blev noget af penis, lige under glansen, dækket af hvide prikker. Og videre, er jeg ikke nået.

Fortsat:
Her til aften har jeg været i bad. Og da jeg skulle smøre fucidinen på, var alle hvide flager forsvundet. Så nu er der kun små røde områder tilbage på glansen og på penis. Det ser også lidt ud som om, den øverste del af forhuden er blevet den normale farve igen

Skal jeg fortsætte dette eller? :-)

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.