Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mit ene bryst har ændret sig.

Redigeret 18 juni, 2013, 16:17 i Skønhed og velvære
Hej, jeg har på det seneste bemærket at mit højre bryst har ændret sig, det er begyndt at blive rødt ved siden af brystvorten. Jeg har været inde og kigge på nettet, men det eneste jeg har set, har været kvinder med børn der har fået det af at amme, men nu er jeg kun 15 år og uden barn, så det passer ikke helt til mig, er der nogen der ved hvad det kunne være eller har en idé om hvad det kunne være, for det skræmmer mig ærligt talt en smule.
Det skal også lige siges at det føles som om at det buler en smule mere ud end resten af mit bryst og huden er helt glat men samtidig tør
-håber der er nogen der kan svare på mit problem.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du er kun 15 år, og sådan noget skal man ikke gå alene med, når man er så ung.

    Jeg foreslår, at du taler med din mor om det - og sammen beslutter I, om det er noget lægen skal kigge på.

    Din mor er voksen og har haft bryster i mange år, så derfor ved hun givet mere om det end dig, og kan vurdere om noget ser "forkert" ud.
  • Indstillinger
    Tak skal du have. Jeg ville bare gerne høre hvad andre troede det kunne være, så jeg fik noget mere konkret at vide.
Log in eller Registrér for at kommentere.