Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

slankepille

Redigeret 9 april, 2015, 23:30 i Åben debat om overvægt
Hej alle sammen
Jeg er desværre overvægtig og har meget svært ved at smide de ekstra kilo. Jeg har læst om disse piller 2 day diet (læs om dem i link neden under) og vil høre om der er andre der har erfaring med disse piller eller andre slankepiller.
Håber i vil hjælpe!!
på forhånd tak
VH
mig :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    slanke piller er penge smidt ud af vinduet ----meld dig til ----vægt konsulenterne ---eller wægtvogters ---
    og få vejledning på hvordan du skal spise ---det er det sundeste og mest varige ---
    lidt svært at komme i gang ---men godt når først du er kommet ind i rytmen --
    held og lykke til ---
  • Indstillinger
    Hej Clara

    Mht. slankepiller, så skal du passe meget på de amerikanske og engelske hjemmesider som vil sælge dig alle mulige mirakelpiller. Men jeg vil lige tippe dig om en naturlig "slankepille" eller superfood som jeg selv har haft god erfaring med. Det er dem der hedder Hindbær Keton Pure. Har taget dem i ca 3 måneder nu og har tabt 6 kg. :) Begyndte sammen med min kollega og hun tabte 3 kg allerede den første måned. Det skal lige siges at vi også går til zumba 2 gange om ugen og cykler til og fra arbejde, men jeg tabte mig bare ikke før jeg begyndte på de der hindbær keton. Vi køber dem på en dansk hjemmeside, der hedder weightworld.

    Mvh Line. :)
  • Indstillinger
    De eneste slankepiller i håndkøb, der har en videnskabelig dokumenteret effekt, er Allie. Alle andre hjælper, hvis du tror nok på det, men det er langt billigere at købe et glas kalkpiller, som har sammen dokumenteret effekt på vægten som alle de andre mirakelmidler.
    I dag ved man, at vi alle taber os forskelligt og af forskellige ting. I løbet af et par år kommer der en hjemmetest, hvor man v.h.a. en spytprøve kan aflæse på en strip, hvilke type slankekur, der passer til ens type/gener.
    Indtil da må du forsøge dig frem. Jeg har prøvet mange forskellige kure incl. kostomlægninger m.v. og intet har virket - og intet har jeg kunne gennemføre! - men så anbefalede en kollega mig en høj proteinkur. Den har jeg nu fulgt i 2 mdr. og har tabt 12 kilo uden besvær. Det tror jeg skyldes, at den passer til mig. Jeg har det simpelthen godt på kuren, og derfor er den til at overholde.
    Så prøv dig frem - og held og lykke :-)
  • Indstillinger
    Hej mange tak for dit svar. Jeg har hørt om det der med at spise meget protein kan hjælpe, men der må man helst ikke spise kulhydrater, og jeg er desværre rimelig afhængig af brød, har du måske nogle fif til hvordan man kan komme af med brød afhængighed??
    og det at man ikke har brød i huset er desværre ikke en mulighed for jeg bor sammen med nogen som ikke kan leve uden deres brød.
    På forhånd tak!
    VH
    Clara
  • Indstillinger
    Hej igen
    Jeg tror, du lige nu er ved at lave en klassisk fejl; du høre om en kur, og så hopper du på den uanset, at dine behov åbenbart er helt anderledes end mine, da jeg normalt ikke spiser ret meget brød.
    Du skriver, at du er afhængig af brød. Ergo skal du jo finde en kur med masser af brød, for ellers er det ikke muligt for dig at overholde reglerne ;-) Kender du bagernes Fnuggi kur? Ellers må du kunne google dig frem til den. Den virker, der er masser af brød, og den vil sikkert passe langt bedre til dig, end en højproteinkur, som du måske vil have svært ved at overholde, og som ikke nødvendigvis giver dig det ønskede vægttab, fordi du kommer til at kæmpe mod din egen biologi.
    Alternativt kan du få en diætist til at lave en kostplan til dig med masser af brød. For i sidste ende er kunsten at indtage færre kalorier, end man forbruger, og så taber man sig altså uanset, hvordan man får kalorierne. Men klart får du dem fra øl eller slik er det ikke så sundt, som hvis du får dem fra en normal sund kost, men du vil tabe dig ;-)
  • Indstillinger
    Jeg ville køb hindbær ketoner kun her http://tiny.cc/ketonedkweightworld
Log in eller Registrér for at kommentere.