Hjem Familieliv Barnløse i behandling

Hjælp

Redigeret 10 august, 2015, 03:16 i Barnløse i behandling
Min mand og jeg skulle starte på lvf behandling for første gang, men nu har min mens sat sig på tværs og valgt at udeblive, virkelig noget skidt, nogen der har prøvet det eller ligende ?
Hvor finder i det positive i det, nu hvor vi først kommer i gang i løbet af august pa. Ferielukningen.

Det er ikke fordi at jeg er gravid, det vil vi ikke på nogen omstændigheder selv kunne, derfor skal vi være i behandling .

Kan jeg/ vi ha ve været så meget opsat på det, at det er det der spænder ben for det?

Håber virkelig der er nogen der kender til det !!

Kommentarer

  • Hej jeg har selv været igennem 2 reagensglas behandlinger, og desværre uden graviditet, min menstruation har næsten rykket sig 1 uge hver gang, og jeg tror det er psykisk, fordi jeg har været så spændt. Det er bare så hårdt at gå og vente, og aller sværest er de 14 dage efter jeg har fået lagt et æg op, og skulle gå og vente på resultatet.
    Held og lykke til jer, håber I bliver heldigere end vi har været indtil nu.
  • Gå til http://www.netdoktor.dk/debat/

    Vælg et emne. F.eks. Børn. o.s.v.

    Så står der i venstre side foroven: Nyt emne, hvor der før stod: Besvar indlæg.

    Somme tider står der en/flere ting, ja så klikker man på det og så kommer det frem: Nyt emne

    Sådan gør jeg, jeg ved ikke om der er andre muligheder.

    Det virker lidt indviklet, men er nemt nok, når først man er klar over. Det burde være mere tydeligt.
Log in eller Registrér for at kommentere.