Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Tidligere opereret for forhudsforsnævring - Omskærring?

Redigeret 9 juli, 2013, 18:55 i Åben debat om sex
Hej,

Da jeg var meget ung, fik jeg fjernet noget af forhuden. Ikke ret meget, og penishovedet er aldrig blottet "i normal tilstand".

Det har givet mig en seriøs udfordring i mit sexliv, da jeg kommer meget tidligt.

Jeg har derfor overvejet at blive total omskåret og få fjernet alt. Som det er nu er glansen meget blottet under sex, men beskyttet normalt. Det vil jeg gerne have ændret.

Derudover vil det selvfølgelig også være en fordel, at den kan holdes bedre rent.

Er der nogle, der vil dele ud af deres erfaringer med følsomhed efter total omskærring?

På forhånd tak,

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du kunne prøve at lade dit penishoved være blottet i "normal" tilstand. Træk forhuden tilbage, når du går i seng eller forsøg med forhuden tilbage hele døgnet. Så vil du efter et stykke tid have fornemmelse af, hvordan din følelse vil være, hvis du senere vælger total omskæring.
  • Indstillinger
    Hej,

    Jeg kan tydelig mærke forskel på, hvis den har været blottet i længere tid. Penishovedet er ikke nært så følsomt. Så jeg tror, at det vil have en effekt at få foretaget en omskæring.

    Jeg har bestilt en tid ved lægen, og vil have vurderet om det er noget de vil hjælpe mig med. Hvis ikke, må jeg selv betale mig fra det hos en plastikkirurg.

    Tak,
Log in eller Registrér for at kommentere.