Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ondt i maven konstant.

Hej allesammen. Jeg fik fornyligt utroligt ondt i maven og tænkte det ville nok gå væk igen, ligesom det normalt gør med ondt i maven. Men det blev sådan set kun værre og jeg får ondt over hele maven (i venstre side, i højre side, midt på og oppe omkring brystet), Det er HVER gang jeg trækker vejret at det gør ondt, jeg kan ikke engang hoste eller gabe uden det gør ufatteligt ondt.

Jeg valgte naturligvis at gå til lægen.

lægen trykket på maven flere forskellige steder, men eftersom jeg ikke havde ondt de steder + jeg ikke havde feber eller opkast ( jeg har stadig ikke feber eller opkast eller diarre), mente han ikke der var noget og at jeg bare skulle gå hjem og ligge mig.

Nu er der gået 2 dage siden jeg var til lægen, og smerterne er der stadig. Når jeg ligger mig i sengen kan jeg ikke ligge på højre side uden det gør ondt.

Nogen der evt. har prøvet det her?? Det virker alt sammen meget underligt for mig, og ville da være glad for hvis jeg ikke var den eneste der har haft/har det.

PS. Jeg spiser sundt og varieret.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der findes jo desværre nogle, der ikke har andet at lave end at være vældigt "sjove", og så komme med sådanne totalt utilstedelige bemærkninger. Ingen kan komme med en så tåbelig diagnose på baggrund af en sådan tekst.

    Du bør naturligvis kontakte din læge igen, og spørge, hvor længe han/hun mener, du skal have det sådan.

    Jeg gætter på, at dine læge netop har ment, at det nok gik over i løbet af kort tid, men du skal ikke døje sådan i flere dage, hvorfor du må insistere på at blive kigget på igen.
  • Indstillinger
    Hej igen :) Mange tak for dit svar lotte123.

    Jeg valgte at ringe til lægevagten og hun mente bestemt ikke det lød som noget farligt, og at det kunne være en forstrækning som gør jeg får ondt når jeg trækker vejret..

    Nu må vi se om det ikke går væk her i weekenden :)


    *PS. DoktorBuchwald1 Du er en nar for at skrive sådan noget på nogens opslag.
  • Indstillinger
    Hej Perni1

    Jeg googlede med de smerter i maven jeg har og fandt dit indlæg der beskriver præcis de samme smerter jeg har nu. Jeg kan ikke sove på højre side fordi jeg vågner pga. smerter og det gør ondt når jeg trækker vejret ind.

    Har du fundet ud af hvad du fejler?

    Med venlig hilsen,

    nammi79
Log in eller Registrér for at kommentere.