Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

vil tilbage til min ex

Redigeret 3 juni, 2013, 02:49 i Samliv
jeg er for ca. 4 år siden flyttet fra min mand gennem mange år og vores fælles børn. Jeg fandt en ny kæreste mens jeg var gift og flyttede sammen med ham meget langt væk og har ikke set mine børn så meget da det tager lang tid at komme frem og tilbage men nu er jeg itvivl om det er det rigtige jeg har gjort og vil gerne have ham tilbage desværre er det bare sådan at også han har fundet en ny og har kendt hende i 3½ år og de er meget glade for hinanden, og hinandens børn som bor hos dem og de bor ikke sammen.
Mine børn og hans familie er glade for hans nye kæreste og det er hendes børn også for ham. jeg er flyttet fra min nye kæreste for igen at være tæt på mine børn men vi er stadig kærester. Vores ældste bliver snart student og jeg har sagt at jeg ikke vil deltage i det hvis deres fars kæreste også deltager men det synes han og hans kæreste er urimeligt men jeg har fået mit barn over på min side og tror jeg har fået min vilje
Jeg har forsøgt at skrive til ham flere gange at jeg har fortrut jeg flyttede men han vil ikke have mig tilbage og jeg synes jo det kunne være dejligt så vi kunne være en familie igen og fejre vores ældste bliver student uden de kærester vi har nu hvad skal jeg gøre for at få ham tilbage?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Du er sørme en man kunne blive godt gal på. Nå, men heldigvis kommer det jo ikke mig ved.
    Du spørger, hvad du skal gøre for at få ham igen. Bestemt det modsatte af den måde du opfører dig på nu. Med den opførsel kan du være helt sikker på du ikke får ham igen.
    Dit barn har du fået over på din side, skriver du. Undskyld, men vil du have han skal hade dig. For det kommer han sikkert til.
    Hvis du havde vist dig noget venlig og imødekommende var der måske en lille mulighed for at vinde ham tilbage. Men den er sikkert forpasset nu.
    Hvor er det synd for dine børn.
  • Indstillinger
    jeg tror ikke det er mig som har gjort nogen forkert. Det er jo mit barn og jeg har været ked af at de er blevet så glade for deres fars nye kæreste, selv om hun har været der for dem i hverdagen da jeg flyttede.
    Jeg synes ikke hun skal have lov til at komme med når mit barn bliver student og derfor har jeg også sagt til min kæreste at han heller ikke kan være der og det synes jeg at jeg har ret til.
    Min kæreste har sagt til mig at det aldrig bliver os igen, om han har hende han har nu el. ej men jeg er ikke enig og gør hvad jeg kan for at få ødelagt hendes forhold til mine børn og så kan det være at han en dag bliver min igen
  • Indstillinger
    For mig at se er du en af to:

    1) et bittert og ondskabsfuldt menneske, som bør søge professionel hjælp omgående. At bevidst forsøge at påføre andre mennesker smerte og ulykke som du gør, er tegn på, at der er noget alvorligt galt.

    2) en troll, som synes det er skægt at lave provokerende indlæg på en debatside for at få noget opmærksomhed.

    Om du er det ene eller det andet er egentligt ligegyldigt for mig. Tror ikke du får noget brugbart ud af at skrive herinde.

    Hej hej
Log in eller Registrér for at kommentere.