Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

ingen motion pga. skader

hej
jeg vil lige høre nu er jeg i gang med at tabe mig igen da jeg skal have fortaget en gastic paypass inden så længe
men jeg har en del skader på min ryg og knæ hvilket betyder at jeg hverken kan dyrke nogen form for motion uden konstante smerter, er der andre alternativ man kan for at komme ned i vægt alt vores kost er omlagt da vi har en søn der for snart et år siden har været på Kildemose (julemærkehjem) og tabte 12,5 kg og nu vil jeg også igang for når man har en bmi på 43 så er det nu der skal ske noget har prøvet alt fra forskellige slankekure og intet har hjulpet, men nu skal det være opgiver ikke.Er i dialog med min egen læge det er kun motionen den er galt med
jeg er i gang med noget Nupo kur,og venter bare på at det er min tur til denne operation

Kommentarer

  • Indstillinger
    Når du nu er i dialog med lægen, så er det da der, jeg foreslår du henvender dig igen med henblik på en henvisning til en fysioterapeut med træningsfaciliteter. Der kan du lære nogle øvelser, der ikke belaster de skadede områder.

    Jeg kan også foreslå fitnesstræning , men hvor du har en personlig træner, der kan lære dig at bruge maskinerne, så du bliver trænet uden at blive skadet.

    Og til sidst kan jeg foreslå svømning, der er god motion uden belastning.

    Ved alle øvelser skal du virkelig træne igennem, så du netop bliver forpustet - hold pause - og så på den igen.
  • Indstillinger
    tusind tak for rådet det vil jeg tage til mig
Log in eller Registrér for at kommentere.