Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ensomhed

Redigeret 26 maj, 2013, 09:41 i Ensomhed

Kommentarer

  • Indstillinger
    at være ensom er en svær og tung følelse
    men der er kun en der kan hjælpe dig i første omgang --og det er dig selv ---der er ingen der kommer og tager dig i hånden og fører dig ud i livet
    nej du må op fra kælderen --op i frisk luft og ud ----du kan starte med at gå nogle lange ture ---det koster ikke noget ----
    men ellers koster det noget at ---at gå til sport ---terapi ---

    men prøv at finde et sted hvor de tager imod hjælp ---til at få børn --eller unge i gang ---
    du tjener måske ikke noget i første omgang --men du vil føle på din krop --hvor godt det er at hjælpe andre ---og det hjælper så også dig selv --til at komme videre ---ja jeg ved godt at det er svært ----

    hvad med at skrive dagbog ---med både tanker ---og følelser ---og dagens forløb
    som så igen bliver til en bog
    måske en måde at komme ud af ensomheden
  • Indstillinger
    Redigeret 26 maj, 2013, 09:40
  • Indstillinger
    jeg tager hatten af for dig ----du er ikke et nul ---men du har været hård ved dig selv ---og hvad er årsagen til det ---
    men det Der tæller hos mig lige nu selv om jeg ikke kender dig ---- er AT DU HAR ALLEREDE GJORDT NOGET FOR DIG SELV---
    bliv ved--- du er indkaldt til et møde ---hold fast i det ---og fortsætte der --hvis det er muligt ---

    du kan komme på ret køl igen --hvis du vil ---og det vil du ---det er jeg sikker på ----det ville være godt for dig at komme i terapi ---måske du kan det igennem ---alkehol foreningen --det må du tage op --når du skal til møde
  • Indstillinger
    Tak for dine indlæg og hurtige svar- Det vil jeg tage med mig. Jeg blev nødt til at slette inden jeg skal ud af kirkekontoret. Tak for det hele
Log in eller Registrér for at kommentere.