Hjem Muskler, led og knogler Rygsmerter

Ingen smerter i lænd efter fjernelse af blindtarm ?

Ronni1980Ronni1980
Redigeret 30 maj, 2013, 04:16 i Rygsmerter
Hej alle

Som i mit tidligere indlæg med et hekseskud i lænden, fik jeg en uge efter betændelse i blindtarmen og fik den fjernet, efter det har jeg ingen smerter overhovedet i lænden, kan de 2 ting hænge sammen, for kan ik forstå hvorfor jeg ik har ondt i lænden mere efter fjernelse af blindtarm ?

Kommentarer

  • Min påstand er helt klart, at de to ting intet har med hinanden at gøre.

    Så vidt jeg husker - efter at have læst den anden debat - så fik du nogle øvelser, og på det tidspunkt, var der gået en uges tid efter det hekseskud.

    Du har således dels fået lavet nogle øvelser, dels er der gået nogen tid, og et hekseskud varer sådan ca. en god uges tid, hvis man ellers netop får lavet lidt øvelser.

    Så fik du blindtarmsbetændelse, hvilket vel sagtens har tvunget dig til at holde dig i ro i nogle dage, hvilket dit hekseskud givet har nydt godt af, men det hekseskud var nok forsvundet nogenlunde på samme tid uden den blindtarmsbetændelse.

    Jeg foreslår, at du prøver at passe dine rygøvelser, så godt det kan lade sig gøre her efter operationen, men også bagefter prøver at opretholde øvelserne, så du kan få trænet din ryg; derved kan du måske undgå et hekseskud på et andet tidspunkt.

    Men - hekseskud og blindtarmsbetændelse har ingen forbindelse - er min påstand. Du har bare lige været "nede på tælling".

    God bedring.
  • Hej lotte Jo tak , det går okay nu en uge efter operation, men er stadig meget øm og stadig lidt øm i ryggen, så jeg må igang med træning, men ligger du inde med nogle øvelser der er gode og kan styrke min ryg ?
  • Jeg mener at huske, at du fik nogle forslag i den debat, du åbnede omkring dine rygsmerter, så det var de øvelser, jeg mente, du skulle fortsætte med.

    Det bliver lidt rodet, når der åbnes ny debat om samme emne.

    Ellers kan jeg foreslå dig, at du måske får en henvisning til en fysioterapeut, der kan lære dig nogle gode øvelser, som du kan lave hjemme.
Log in eller Registrér for at kommentere.