Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg er træt af forholdet HJÆLP!!

Redigeret 20 maj, 2013, 15:27 i Samliv
Hej Folkens!

Jeg er en ung mand på 22 der har været i et fast forhold med min kæreste nu i 19 måneder. Jeg bor selv på fyn mens min kæreste bor på sjælland. Og vi ses 2 gange hver måned. Men vi snakker konstant i telefon og vi Cammer på skype 1-3 timer HVER dag.. Og jeg kan ikke holde det ud længere. Jeg føler for at komme lidt ud og få vejret. Altså jeg vil virkelig ikke ud af det forhold fordi hun er super dejlig som person og jeg elsker hende meget. Men jeg vil bare gerne trække vejret lidt. Vil bare gerne ud lidt.. Være lidt for mig selv. Vi diskuttere og skændes tit over småting og det gør min hverdag meget stresset.. Jeg vil helst undgå at slå op. Hvis i har nogle forslag til hvordan jeg evt kan finde motivation og positive tanker om forholdet igen og falde ind i det som jeg kunne engang! Så ville det være det bedste !

Jeg ved godt at der er stor forskel på at være forelsket og at elske. Men jeg vil virkelig gerne bevare dette forhold. Og jeg føler også stor kærlighed til hende. HJÆÆLP :(

Kommentarer

  • Indstillinger
    Altså, ingen kan være i et forhold, hvor man aldrig ser andre mennesker eller gør noget hver for sig. Derfor kunne jeg forestille mig, at din kæreste har præcis samme behov som dig, men bare heller ikke ved, hvordan hun får det fortalt til dig.
    Derfor vil jeg foreslå dig, at du laver en aftale med nogle af dine venner, og når du så taler med din kæreste, fortæller du hende, at den og den dag skal du ud med den og den, og det glæder du dig rigtig meget til. Men, hvis hun gerne vil, så sender du en SMS, hvor du siger godnat.
    Lad være med at gøre noget til et problem, før det er et problem, og naturligvis skændes I meget, for I er jo alt for meget sammen og får alt for lidt input udefra. Så hvis du virkelig vil jeres forhold, så er du nødt til at tage tyren ved hornene og får skabt dig et liv, som du er glad for.
Log in eller Registrér for at kommentere.