Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

For højt stofskifte?? Hjælp

Hej alle.
Jeg er en pige på snart 19år
Har siden jeg var 6-7 år været utrolig tynd og ikke så skide høj, havde ikke lyst til mad men var fuld af energi.
Mine forældre rendte til læge med mig de mistænkte diverse sygdomme men intet var galt. De testede dog ik mit stofskifte siger min far.
Da jeg blev 12 fik jeg anoreksi og led af det 1-2års tid. Kom over det og nu jeg næsten kronisk sulten, og kan næsten altid spise, dog ikke i blandt mange mennesker og folk jeg ikke kender.
Fik for et halvt års tid siden urolig hjerte banken (hurtigt hjerte) og gik til lægen og sidste gang slog det normalt.
Vejer 41kg og er 158 høj, kan ikke tage på uanset hvad jeg gør og spiser.
Har været til diætist det har heller ikke hjulpet.
Lægen tror det min stofskifte der gør alt det her men jeg tør simpelthen ik få taget en blodprøve, jeg er skide pisse bange for nåle og tør overhovedet ikke!
Hvad tror i det kan være? På forhånd tak!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det kunne, som lægen siger, godt lyde som dit stofskifte der er for højt. Du kommer ikke udenom en blodprøve, men det er ikke slemt. Der er ikke noget at være bange for, og det er hurtigt overstået. Det vigtigste er du får det undersøgt, Det er ikke sundt at rende rundt med et stofskifte, der kører på højtryk.
  • Indstillinger
    Tænk, at være bange for en blodprøve. Herregud det lille prik.
  • Indstillinger
    Hej Katinga

    Der er mange mennesker med en fobi. En sådan kan være helt lammende for den der har fobien.

    Jeg synes ikke det er konstruktivt for nogen, at kommentere en reel frygt på den måde du gør.

    Mvh Peter
Log in eller Registrér for at kommentere.