Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp!!!

Redigeret 19 juni, 2013, 21:39 i Seksuel debut
Jeg står i en rimelig trist situation.
Mig og min kæreste er begge 18år og har til september været sammen i 3år
Problemet har været de sidste Par måneder vi ikke har Lyst til hinanden, vi elsker hinanden og har det godt sammen ellers.
Hvis vi er væk fra hinanden nogle dage, har vi igen lyst når vi ses igen men det dør hurtigt igen.
Han siger at han godt kunne være sammen med en anden pige, dog ikke imens vi sammen, men den svier alligevel.
Jeg er tynd, og får også taget model billeder og har aldrig fået afvide jeg er grim.
Og han roser min krop, men har stadig ikke lyst.
Er bange for det kommer til at ødelægge vores forhold, er det nogle der har prøvet det samme og fået det redet eller er der nogle der har nogle gode råd? Når jeg snakker med ham om det virker han ret "ligeglad" eller hvad man siger og uanset hvad jeg siger er det ikke "godt nok"
Håber i kan hjælpe!!!!

Kommentarer

  • Indstillinger
    tror i ikke tiden er der hvor i skal ud og prøve andre græs gange ---det er for tidligt i er bundet til hinanden ---i har haft nogle gode år --i kan se til bage på ---og glæde jer over ---men i er ved at være venner --og ikke kærester ---i har et langt liv ---og i skal ud og opleve --livet hver for sej ----god for nøjelse ---prøv nogle år uden kærester
  • Indstillinger
    Skal nok luge siges vi har haft vores pauser, og han der i har været sammen med nogle andre, det har jeg dog ikke da jeg ikke er typen der bare er sammen med nogle sexuelt.
    Men vi elsker hinanden og har det godt sammen udover sex.
  • Indstillinger
    ok ---men i må leve det liv i har lyst til --selv om det er lidt usædvanligt for unge mennesker ----jeg vil ikke have en kæreste --som dyrker sex med andre piger ---
    det holder heller ikke i det lange løb ----men i må hygge jer ---
  • Indstillinger
    Tror der er noget du har misforstået.
    Han er ikke sammen med andre piger når vi kærester hvilket vi har været uden pauser i ret lang tid nu.
  • Indstillinger
    Hvad sker der for de mange bindestreger?... Lær dog at skrive ordentligt D:
Log in eller Registrér for at kommentere.