Kramper i hovedet
Hej!
Jeg er en ung kvinde som fylder 19 her den 21.
Her i fredags begyndte jeg at få krampe lige under mit venstre bryst og tog derfor til vagtlægen som mente det bare var af at jeg havde fået et chok.
Her 2-3 dage efter er jeg så begyndt at få kramper i min venstre side af panden som går op i hovedet og forstyrre mit syn - mit øje løber i vand.. Når kramperne kommer begynder jeg også at få kvalme og feber..
Nogen der har prøvet noget lignende eller ved hvad det kan skyldes?
Jeg er en ung kvinde som fylder 19 her den 21.
Her i fredags begyndte jeg at få krampe lige under mit venstre bryst og tog derfor til vagtlægen som mente det bare var af at jeg havde fået et chok.
Her 2-3 dage efter er jeg så begyndt at få kramper i min venstre side af panden som går op i hovedet og forstyrre mit syn - mit øje løber i vand.. Når kramperne kommer begynder jeg også at få kvalme og feber..
Nogen der har prøvet noget lignende eller ved hvad det kan skyldes?
Kommentarer
får du væske nok
DU må en tur til lægen og blive undersøgt.
Få målt dit D-vitamin, folat, magnesium og kalium samt natrium. Men husk også at lægen ikke kan måle alle vitaminer.
Få en grundig undersøgelse, og kom med en liste over hvad der har ændret sig i det sidste år, fx menstruationsforstyrrelser, træthed, stress, forkølelser og videre i den dur.
Man kan faktisk også få kramper af for meget vand, men det vil kunne ses på blodprøven.