Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

værre og værre smerte i håndled !!

Redigeret 14 maj, 2013, 18:26 i Håndskader og musearm
Hej,
Jeg kom til skade med min hånd for to uger siden da jeg blev sur på en dør, fik røde og ømme knoer og det var det, som dagene gik fik jeg mere og mere ondt i knoen og langs håndryggen men det var ikke så slemt så tænkte ikke så meget over det, indtil for snart en uge siden fik jeg mega ondt i håndleddet og dagen efter gjorde det så ondt jeg ikke kunne bevæge det uden smerter, det var nu kun håndleddet der gjorde ondt så smed en forbinding på så det kunne få ro, men smerten bliver større og gør nu mere eller mindre ondt i hele hånden så det fra håndleddet stråler ud i et par af fingrene..
Er der nogle der kan hjælpe mig hvad der kan være sket ??

Kommentarer

  • Indstillinger
    hvad siger din læge
    skal du ikke have den håne til Røntgen ---måske har du brækket noget i hånden ---men en forstuvning --gør også meget ond ---
  • Indstillinger
    Jeg har ikke været til lægen, tænkte en forbinding kunne gøre det og det så ville blive bedre over weekenden, men tværtimod.. Men den er ikke hævet eller noget og gør som regel også kun ondt når jeg bruger den men der skal bare ikke særlig meget til mere før det kan mærkes.. Men ja må jo nok hellere tag til lægen imorgen og se hvad han siger..
  • Indstillinger
    hvad sagde din læge ----
Log in eller Registrér for at kommentere.