Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Nedtrapning af Efexor

Redigeret 26 maj, 2013, 05:36 i Angst
Jeg er i gang med nedtrapning af efexor fra 75 mg til det halve, og har været det de sidste 3 uger. Jeg har fået mere temperament, og farer let op over små ting og bliver også let hidsig, er det normalt?? Jeg føler ikke jeg kan overskue tingene og har været meget træt det sidste halve år. håber at nogle kan hjælpe med mit spørgsmål.

Kommentarer

  • Indstillinger
    min mand er på nedtrapning af citalopram----han klager over lignende symp tomer ----
  • Indstillinger
    jeg har også trappet langsomt ud. ikke fået Efexor i snart tre uger.
    Men døjer stadig med stød fornemmelser i hjernen og ud i kroppen.

    Noget som jeg oplevede igennem mit forløb med medicinen blot jeg glemte pillerne få timer over normalen (225mg hver 24timer)

    døjer meget med angst og får bl.a. Seroquel, som hjælper rimelig godt.

    Men mærkelig nok er min Angst blevet meget mindre, nu jeg ikke længere får Efexor??

    Andre som har oplevet det?

    Har en bekendt som også får Efexor. Han får nøjagtig de samme symptomer, som du beskriver.
  • Indstillinger
    Jeg fik også stød fra hovedet hvis jeg ikke tog efexor eller glemte dem. med nedtrapning på 37,5 mg fik jeg også negative tanker om mig selv, selvmords tanker, mere nervøsitet, og følelsen af jeg var ved at besvime når jeg stod i forsamling. Nu er jeg gået op på 75 mg, så håber det bliver bedre.
Log in eller Registrér for at kommentere.