Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skal - skal ikke?

Redigeret 10 maj, 2013, 17:43 i Samliv
Skal jeg droppe ud af mit ægteskab ...

Vi har været sammen i 15 år og har to børn i teenageralderen.
Der har været store problemer gennem årene med alkohol og utroskab fra hans side.
Siden er det kun gået ned af bakke og vores samliv (sexliv ) er stort set ikke eksisterende, tror vi har været sammen to gange på de godt 3 år siden han var mig utro.
Han har faktisk ikke haft lyst, giver piller, jobbet osv skylden, men har sagt det skal nok komme igen osv.

Nu tænder jeg ikke på ham længere :-(

Har længe tænkt, har jeg lyst at leve sådan resten af livet.
Jeg savner nærhed, sex , passion, det kan vel ikke være rigtigt at man skal gå rundt og føle sig ensom i et ægteskab ? Vi taler kun om børnene, praktiske ting eller også er vi uenige.
Ved godt at det selvfølgelig ikke vil være som da man var ny forelsket, men mindst en gang om ugen er vel ikke for meget at forlange og ikke kun en gang om året.

Men kan jeg stille mig selv over børnene? Skal de være skilsmisse børn fordi jeg vil ha det hele?
Skal ha en konfirmation om at år - så skal det vel være NU og ikke når vi kun er 6 mdr fra eller...

Vi har stor gæld fra han var syg og kan sikkert ikke sælge vores hus til prisen, så livet som alene mor bliver bestemt heller nogen dans på roser.

Gode råd søges - tænker så jeg er ved at blive vanvittige.
Log in eller Registrér for at kommentere.