Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Taget 7 kg på - på 14 dage

Redigeret 11 maj, 2013, 08:04 i Åben debat om overvægt
Hej Jeg har de sidste 4 måneder været på stenalder kost og tabt ca.15 kg. Men så kom ferien med alt hvad det medføre - og da jeg kom hjem stod vægten på 7 kg. +
Jeg ved godt at noget jo er væske - men hvordan kan det overhovdet lade sig gøre at tage så meget på på så kort tid.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan ikke svare dig, men det er det rene vrøvl at man skal tabe sig langsomt for ikke at tage det på igen.
    Nåe ja, det skriver de også i dag. Hvad der er rigtigt i dag er galt i morgen.


    Jeg tabte to kg på et halvt år.
    Jeg var på ferie EN uge. Da jeg kom hjem sad de der nok så nydeligt igen. Og de blev siddende, det var ikke vand. Jeg havde ikke engang overspist på nogen måde.
    Den vægt beholdt jeg så i flere år. Men så fik jeg noget medicin, der gjorde jeg tog på. Det er mere end svært at slippe af med.

    Nu har videnskaben da også endelig fundet ud af det kan have noget med generne at gøre. Jeg tror nogle mennesker næsten ikke kan spise uden de tager på. Ikke engang en pille.
  • Indstillinger
    Du har nok ændret på din kost. Når man er på ferie spiser man meget ude, usunde og søde sager, alkohol og man slapper meget af, derfor tager man hurtig på.
Log in eller Registrér for at kommentere.