Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Mangler forspil fra kæresten men vil ikke?

Redigeret 10 maj, 2013, 10:35 i Seksuel debut
Hej jeg er en pige på 20 år og min kæreste er 26 år vi har været sammen i 1 år og 9 måneder. Vi har problemer med at forstå hinanden for vores sexliv er gået i stå for jeg kan ikke blive våd uden et forspil og min kæreste syns det er underligt at jeg ikke bare tænder på ham som han gøre ved mig og sådan er det ikke jeg tænder på ham men jeg kan ikke blive våd uden at vi hygger og nusser hinanden. Når jeg ligger på sengen eller andet sted så kommer han og ligger sig på mig og jeg tror hver gang at han vil kysse mig og røre ved min krop over alt men nej han tager pikken frem og prøver at stikke den i fissen og jeg skriger AV og siger at jeg ikke er våd og så bliver han skuffet og sur og så vil han prøve igen men jeg vil ikke lade ham gøre det fordi at det gøre ondt så er det slut men han har da prøvet at gøre noget fx med at slike til at jeg kommer så er jeg våd men han syns det tager for langt tid og keder sig. vi har prøvet 69 så jeg blev våd så vi kunne have sex bagefter men for mig blev det ens formet til sidst og jeg vidste at vi skulle have sex bagefter når vi gjorte det og på en måde (ved ikke hvorfor) men så af tændte det mig? Han vil have sex hver dag og for mig kan der gå over en uge og jeg giver mig næsten hver gang men også fordi at jeg savner at have sex for jeg kan godt lide det når vi er i gang men jeg ikke vil ødelægge forholdet og at jeg kan se på ham hvor forvirret og skuffet og vred han er men jeg vil flere gange hvis han ville bruge mere tid på mig men han kan ikke forstå det og siger at hans ekskærester ikke havde det problem og de kunne uden forspil og når han endelig prøver at være med i et forspil føler jeg at han gøre det for sex og at han ikke nyder det så bliver jeg ked af det og mister lysten. Og så bliver han sur igen.
HJÆLP mig be be, jeg ved at jeg mangler forspil og har vist ham på nettet om hvad de siger om piger skal have forspil osv. Men det er som om han ikke tror på mig og gider ikke sætte sig ind i det osv. Så igen føler jeg at han ikke vil bruge tid på mig og gøre mig tilfreds også.
Hvad skal jeg gøre for at få ham til at forstå det? Vi kan snakke om sex osv. og hvad vi har lyst til fra min side af men ved ikke om han siger det hele men jeg må bare håbe at han gøre.
Mvh.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg vil nu vove påstanden, at din kæreste enten direkte lyver for dig, eller har en ret dårlig hukommelse, hvis han påstår, at han med tidligere kærester bare til hver en tid har kunnet tage den frem og stikke den ind - uden nogen form forspil eller anden adfærd, der viser, at han er glad for pigen.

    Og hvordan mon det kan være, at der ikke var nogen af disse forhold, der holdt? Kunne man forestille sig, at det ganske enkelt har været pigen, der blev træt af denne ligegyldighed?

    Hvad er det mon egentlig for et forhold, I har - når din kæreste er totalt ligeglad med, hvordan du kan lide det, om du nyder det - om du får noget ud af det?

    Du skriver flere gange, at han virker som om det keder ham at gøre dig klar først. Sådan noget lyder ikke som om, han har de store følelser over for dig.

    I bør da også tale om jeres hver i sær behov. Han vil gerne hver dag - du kunne godt nøjes med en gang om ugen - I må da kunne mødes på midten?

    Du skriver, at I godt kan tale om sex - fint nok, men du skriver også at han ikke gider gå ind på det, der gør dig klar, så.... Hvad er det så for en snak, I har?

    Det lyder ikke helt, som om det er ham, du skal satse på at leve dit liv med - og få børn med.

    Han skal da lige lære at lytte, og tage hensyn længere end til egen næsetip først.
  • Indstillinger
    Næe, Lotte har ret, sats ikke dit liv på det.
    Det gjorde en veninde engang for længe siden. Hun fik endda et barn, men så kunne hun ikke klare det mere. Hun blev gift igen, det holder stadig.

    Hvor vi dog laver dumheder, medens man er ung.
    Du bliver så træt af ham til sidst, men først går du meget igennem. Indtil du indser, det er ham, der har et problem. Ikke dig.
Log in eller Registrér for at kommentere.