Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvor bliver min mens af??

Redigeret 9 maj, 2013, 02:09 i PMS og menstruation
Hejsa med jer. For en måneds tid siden skulle jeg ha haft min mens. Da den skulle ha været der pletblødte jeg en smule i et par dage. Først troede jeg at det plettede fordi det så kom bagefter rigtigt, men det gjorde det ikke. Jeg bløder altid ret meget så det undrede mig en del.. Da jeg stadig ikke fik min mens blev jeg lidt nervøs, så for en uges tid siden tog jeg en graviditetstest som så var negativ (jeg har heller ikke haft ubeskyttet sex) Nu er jeg lige over hvor jeg skulle ha min mens igen, og jeg har haft lidt ondt i maven i to dage som om det er der, men der kommer stadig intet.. Jeg har endnu ikke været ved lægen da jeg ikke har haft tiden til det. Der er meget med min skole og afleveringer osv pt.. Så mit spørgsmål er bare, hvis jeg ikke er gravid, hvorfor kommer min mens så ikke? Har aldrig prøvet det før, den er nemlig ret regelmæssig..

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det vil ingen kunne svare dig på her, desværre. Det kan kun bliver et gæt og det er ikke nok. Der kan være flere årsager.
    Du må til lægen. Kan lægen ikke give dig noget svar, så bed om en henvisning til en gynækolog.
    Jeg gik selv til læge flere gange i løbet af et helt et år og fik ingen hjælp. Til sidst bad jeg om en henvisning til en gynækolog. Hun så med det samme, hvad der var galt.
Log in eller Registrér for at kommentere.