Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Symptomer?? hjælp

Redigeret 20 august, 2013, 02:51 i Angst
Hey alle sammen, jeg er ny her. Jeg har lidt af panik-generaliseret angst i 4 år. Panikangsten er jeg sluppet af med, men den generelle angst er der 24-7. Jeg får ingen medicin, og har heller ikke lyst til det. jeg styrketræner 3-4 gange om ugen, og bokser 2 gange ugen. Det hjælper på angsten. Troede jeg efterhånden havde haft samtlige symptomer der findes, men ny er der noget nyt. Jeg skriver i håb om at der nogen der har prøvet det, eller kan fortælle mig jeg skal gå til lægen. For 5 dage siden, fik jeg sådan en dødhedsfornemmelse i venstre arm og venstre ben. Det føles som om arm og ben er tunge/kraftløse? Er der andre der har prøvet det? Jeg er ikke helt tryg ved situationen.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har også haft den dødhedsfølelse, i forbindelse med mit 1. og enormt voldsomme angstanfald. Jeg tabte alt hvad jeg havde i højre hånd, og følte jeg gik rundt med en død arm.. Det hele snurrede og kildede som om armen sov, bare 100 gange voldsommere.. Min forhenværende læge tog mig ikke seriøst, og Bispebjerg hospital som mistænkte en blodprop i starten, forsikrede mig bare om at det ikke var hverken hjerne eller hjerte der var noget galt med, og at det var pga angstanfaldet.. Jeg tror det er meget normalt, også fra hvad jeg kan læse rundt omkring på Google..
  • Indstillinger
    Hej

    Jeg har været dep siden oktober og har fået angst
    Den Tomhed inden i og jeg sveder en del har knopper over min krop og har så ondt i mine led jeg næsten ikk kan gå og holde noget i hånden!
    Har hovede Pind
    Og kan bare snart ikk holde det ud mere!
    Samtide har jeg adhd

    Nogen der kan hjælpe mig
  • Indstillinger
    Prøv at lav en ny tråd, istedet for at
    Kommentere på en tidligere, så er chancen
    For at du får hjælp vist større :)
Log in eller Registrér for at kommentere.