Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ingen bryster

Redigeret 6 maj, 2013, 17:01 i Åben debat for kvinder
Hej Netdoktor!
Jeg er en pige på næsten 17, jeg vejer omkring 54kg. og er 165 høj. Mit problem er, at jeg faktisk næsten ikke har nogle bryster, jeg kan knapt nok passe en bh str. 70A. Det generer mig utroligt meget, da jeg føler mig meget ufeminin og usexet, og tanken om at en fyr en dag skulle se mig uden tøj på skræmmer mig enormt meget, da jeg finder min krop meget utiltrækkende selvom jeg dyrker virkeligt meget sport. Jeg ville høre om jeg kunne få et råd om, hvad jeg kan gøre for at få det bedre med min/-e krop/bryster, om der er nogle piller eller noget lign. man kan tage for at gøre noget ved mit brystproblem?
Mvh. Lissen16 :)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Er du sikker på, at det kun er dine manglende bryster, der får dig til at have det dårligt med din krop og kvindelighed? For er det det, så kan du jo på sigt få lavet nogle større. Er det sådan mere generelt, vil det næppe hjælpe. Så er det en god psykolog, du skal have fat i, så du kan arbejde med at få det godt med dig selv.
    Hvordan fungere din krop ellers? Har du regelmæssig menses? For du vejer nok lige i underkanten af det, du skal, og en alt for hård træning og for lidt fedt kan give hormonforstyrrelser, så du ikke udvikler dig, som du skal. Det kan bl.a. betyde, at du ikke udvikler bryster, ikke har menses m.v. Er det det, så skal du skynde dig at gå til læge, så du kan få noget kvalificeret hjælp.
    Sidst men ikke mindst, så er vi alle forskellige, og der er heldigvis mænd, der er til store bryster, mænd, der er til små bryster, og mænd til dem midt imellem. I sidste ende betyder det nok mere, hvad du er for et menneske, og mennesker med et smukt indre, indre balance og selvværd er nu engang svære at komme uden om, når man skal vælge en at forelske sig i :-)
  • Indstillinger
    Er du sikker på, at det kun er dine manglende bryster, der får dig til at have det dårligt med din krop og kvindelighed? For er det det, så kan du jo på sigt få lavet nogle større. Er det sådan mere generelt, vil det næppe hjælpe. Så er det en god psykolog, du skal have fat i, så du kan arbejde med at få det godt med dig selv.
    Hvordan fungere din krop ellers? Har du regelmæssig menses? For du vejer nok lige i underkanten af det, du skal, og en alt for hård træning og for lidt fedt kan give hormonforstyrrelser, så du ikke udvikler dig, som du skal. Det kan bl.a. betyde, at du ikke udvikler bryster, ikke har menses m.v. Er det det, så skal du skynde dig at gå til læge, så du kan få noget kvalificeret hjælp.
    Sidst men ikke mindst, så er vi alle forskellige, og der er heldigvis mænd, der er til store bryster, mænd, der er til små bryster, og mænd til dem midt imellem. I sidste ende betyder det nok mere, hvad du er for et menneske, og mennesker med et smukt indre, indre balance og selvværd er nu engang svære at komme uden om, når man skal vælge en at forelske sig i :-)

    De er grund til en meget stor del af det, da jeg skammer mig, hver gang jeg ser mig selv uden tøj på, og svømmehaller og omklædningsrum er derfor tortur for mig! Jeg ved godt at man kan få det lavet, men jeg vil bare gerne kunne sige at "det er bare mig", jeg vil helst ikke være falsk på nogen tænkelig måde. Jeg har regelmæssig menstruation, og min krop fungerer helt fint. Min mor har heller ikke særligt store bryster og jeg er en del for tidligt født, men resten af kvinderne i min familie har en normal størrelse bryster, og selvom jeg er født for tidligt er jeg vokset osv. som jeg skal. Jeg kan sagtens forstå, hvad du mener, men jeg kan bare ikke så, hvordan en heteroseksuel fyr skulle kunne blive forelsket i en pige, som ikke engang har de mest essentielle kvindelige legemsdele. Men mange tak for dit svar!! :)
  • Indstillinger
    Du vil blive forbavset over, hvad mænd kan forelske sig i ;-) Og du lyder til at være et rigtig sødt menneske men måske med lidt lav selvtillid? Så naturligvis er der en mand til dig. Bare vent og se :-)
    Fidusen er, at en dag møder du en, der ser dig som et helt menneske, som ser dig som smuk, sexet, dejlig, klog, guddommelig m.v. Og når du finder ham, eller han finder dig - ja, så har du mødt din soulmate. Men som du nok også ved, så er man ind imellem nødt til at kysse en hulens masse frøer, inden man finder en prins. Og i den proces skal du hele tiden huske på, at det ikke er dig, der er noget galt med. Du er det menneske, du er, og det er godt nok.
Log in eller Registrér for at kommentere.