Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Angst at jeg ikke kan synke

Hejsa alle sammen / netdoktor jeg er en ung fyr på 22 år og jeg har gået med en tanke i lang tid. og det i over 10 år men jeg har fået mod på og skrive om det og snakke om det nu hvor jeg er blevet ældre. og nu har jeg fået en pykiater. og tager nogen piller osv.. men det hjælper ikke og derfor ville jeg høre hvad jeg kunne gøre og pykolog virker heller ikke. nårh men den tanke / angst jeg har gået med i de 10 år har påvirket mit liv så meget at jeg har svært hved og tage andre steder hen end dem jeg kender ( tanken går ud på at når jeg er langt væk hjemme fra for jeg den følese af at jeg ikke kan synke?)) altså mit spøresmål er kan man dø? vis man ikke synker? det kommer mest nårh jeg er langt væk fra mine forældre. eller ude åbene steder så som vis jeg fks køre over en bro hvor der er meget (ÅBEN) og den tanke er hved og gøre mig sindsyg at jeg ikke kan tage nogen steder hen uden og blive angst / panik angst hvor jeg ryster koldsved og panikker helt vildt sker også nårh jeg køre på motor vej udanset om det mig eller en anden der køre?

HVAD KAN JEG GØRE? HJÆLP MIG JEG BER JER VIRKELIG :( hilsen den uge fyr 22

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.