Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

bløder underligt fra underlivet

Redigeret 8 maj, 2013, 11:50 i Åben debat for kvinder
hej jeg er en pige på 19 år. her i januar gennemgik jeg en abort, der gik godt og har haft regelmæssig mens, indtil d 27/4-2013 der om dagen begyndte jeg at bløde gammelt blod men jeg bløder kun om dagen ikke om aften synes selv det er underligt og håber der nogen der kan give mig svar på hvad det er.



kh mini1911

Kommentarer

  • Indstillinger
    hvad med at tale med din læge om det ---du har måske brug for et tjek --i underlivet
  • Indstillinger
    det har jeg overvejet men er ret nærige ang penge og hvis rygtet taler sandt skal man til at betale op til 900 for at komme til lægen.

    og min svigermor siger at det er meget normalt at bløde på den her måde når man har gennemgået en abort og at det kan varer sådan her i op til et halvt år og der håber jeg virkelig at hun tager fejl og på den anden side det er først nu jeg er begyndt at bløde på den her underlige måde.
  • Indstillinger
    Selvfølgelig skal du lige kontakte din læge - og det inden du kommer til at betale for det. For det er altså givet ikke før om meget lang tid. Foreløbig mener jeg aftalen som den er nu fortsætter til 1. september - og den er vist i øvrigt blevet yderligere udskudt.

    Du skal altså kontakte den læge længe, længe inden 1. september.
Log in eller Registrér for at kommentere.