condylomer
jeg har haft condylomer i et år nu og har prøvet crem vortex og prøvet condyline og har nu også prøvet frysning og det har ikke haft det stor virning på det har dem stadig.
jeg har læst om en vakesine men ved ikke om den vikker på en som allerede har det men min ande jeg lige vil spøger om er at jeg har taget nogle steoider med navnet decabol og jeg tænkte på om det var måske det der bliver ved med at proveker det til at komme i gen
jeg har læst om en vakesine men ved ikke om den vikker på en som allerede har det men min ande jeg lige vil spøger om er at jeg har taget nogle steoider med navnet decabol og jeg tænkte på om det var måske det der bliver ved med at proveker det til at komme i gen
Kommentarer
Jeg har selv haft det L--- virus nu i flere år, og det forsvinder ikke. Jeg har købt noget sprey på nettet, på en hjemmeside som hedder shytoby, det spry som hedder watrol. Det har hjulpet meget mere end både aldara og alt hvad lægerne tilbyder.
Jeg synes du skal prøve det, og det koster kun 299. Det er værd at prøve det og har hjulpet meget.
Held og lykke
Jeg synes det ville være en god ide at stoppe spredningen af hsv/hpv og benytte sider som www.herpesdating.dk
Kender selv problemet og har levet med hsv/hpv i mange år og det er træls
God Pinse til alle.