Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Søger plastikkirurg (næsekorrektion/rhinoplasty)

Hej alle sammen

Jeg er en 18-årig pige og jeg har i fem år været utilfreds med min næse, som har nogle ukønne arvelige træk der startede omkring 7. klasse i folkeskolen.
Jeg bor i København i Danmark og kunne meget godt tænke mig at få lavet en næseoperation efter at have tænkt over beslutningen i lang tid. Min næse har en næseryg med et markant bump, en stor nedre tip med lange næsebor og en markant næseskillevæg. Den ser værst ud når jeg drejer hovedet lidt, står med siden til eller kigger op og ned. Jeg hader min næse og synes den ødelægger mit udseende, min selvtillid og fremtidige jobmuligheder inden for modebranchen; den har simpelthen ændret den måde jeg opfører mig på.
Endnu en ting, jeg gerne vil have ordnet, er mit venstre øre, som stritter lidt mere ud end mit højre; det er ikke en stor ting men det kan stadig ses en smule. Men næsen er den vigtigste ting!
Jeg håber meget på at få muligheden for at ordne min næse og mit øre hos en dygtig og troværdig kirurg og er klar over kriterierne og konsekvenserne ved operationerne. Det vil føles som en ny chance for et bedre og mere selvsikkert liv hvis operationerne går godt.
Derfor spørger jeg om I kender nogle gode kirurger i Danmark eller Sverige og hvad jeres erfaring er med dem?
Tusinde tak! :)

– Karoline

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.