Hjem Lever, nyrer og urinveje Nyresygdomme

Svar på nyrefunktion

Redigeret 30 april, 2013, 04:05 i Nyresygdomme
Har fået lavet en nyrefunktionstest som er på 57% på vestre og 43% på højre... Men aner ikke om det er ok? Er der nogen af jer der ved det?

Kommentarer

  • Ja, jeg ved intet om det, men det undrer mig såre, hvordan man kan foretaget sådan en test og så bare uden videre får udleveret nogle tal uden nogen form for forklaring??

    Hvor, hvordan og hvorfor har du fået foretaget en sådan test?

    Det virker meget underligt, at der ikke følger noget som helst fagligt med noget sådant.
  • Har fået lavet den pga for højt blodtryk og den er lavet i scanner med kontrastvæske. Fik svaret af en læge, dog ikke min egen, og hun ville ikke uddybe det yderligere, men sagde jeg skulle vente til jeg skulle til min egen læge 7.maj...
  • Okay - så forstår jeg, hvor du vil hen - du håber på at nogen kan forklare dig det, så du ikke skal gå og være nervøs inden d. 7. maj.

    Det håber jeg så nogen kan hjælpe dig med, men husk at fordi disse tal betyder noget for en person, behøver det ikke betyde, at det så er det samme for dig, men måske nogen skal give dig lidt retningslinier. Der er givet mange faktorer inde, der gælder for lige præcis dig.

    Det er bare lige, at når man henvender sig til et anonymt debatforum, så er det smart lige at give bare lidt forklaring på hvad det handler om.
Log in eller Registrér for at kommentere.