Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad fejler jeg?

Jeg har ved simpelhen ikke hvad jeg fejler men tror nok at det er herpes.

Jeg har røde knopper som klør på inderside af mit lår og så har jeg knopper bag min penis-hoved. Ved simpelhen bare ikke hvad det er som er galt.

Det hele startede fra ca. 1 år siden.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Og i hele det år er det slet ikke faldet dig ind, at du skulle få en tid ved din læge, så du kunne få det her undersøgt og behandlet?

    Hvorfor?
  • Indstillinger
    Har bare tænkt at det sikkert gik over, men nu hvor at det har stået på i et år ca. så er det gået op for mig at det helt klart skal undersøges, men ville gerne lige høre om der var nogle som vidste hvad det kunne være inden at jeg gik til lægen:)
  • Indstillinger
    Nu er det her jo ikke en lægebrevkasse, men et debatforum - men hvis det nu var en lægebrevkasse, så tror jeg faktisk ikke, der findes en ansvarlig læge, der på baggrund af denne beskrivelse, vil kunne komme med nogen form for diagnose.

    Det kan jo være alt fra netop en kønssygdom, som du selv er inde på til overfølsomhed fra dit vaskepulver/ din badesæbe.

    Hvad skal du bruge andres oplevelser til? Hvad andre har og har haft betyder jo ikke, at du har det samme.

    Jeg synes det er ualmindeligt tålmodigt af dig at have gået et helt år og ventet på, at det gik over af sig selv.

    Da du jo mistænker en kønssygdom, har du forhåbentligt i al den tid undgået seksuel aktivitet, så du ikke har smittet videre?
Log in eller Registrér for at kommentere.