Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

MIn Kone Blodprop Måske!!

Redigeret 25 april, 2013, 04:27 i Åben debat om hjernen
Hej her inde.
Min kone kom på næstved sygehus i sidste, med mistanke om blodprop i hjernen. På CT-scanningen kunne de se der var nogen døde plette, der kunne tyde på. Hun fik blodfortyndende i det døgn hun var indlagt. Hun kom i MR-scanner, de så de døde pletter ikke noget alarmerende sagde de. I 1996 blev hun mr-scannet pga. stærk hovedpine. Der fandt de også døde pletter dan gang. Vi Venter stadig svar på blodprøverne der blev taget i fredag. Men nu det lidt mærkelige. Det er at, år vi har spurgt om de kunne få billederne fra 1996, fik vi hele tiden af hvide, de ikke havde relevans nu. Men hvordan kan de vide det, når de ikke har set de gamle billeder?
Næstved sygehus er begyndt at tro det er psykisk. Men det er også okay, så længe at fysisk er undersøgt. Og det føler vi ikke de har tjekket alt.

Jeg har selv en mor, der blev hjerneskade tilbage i 1997 pga. en MR-scanning der viste en lille død plet. Men den havde så konsekvens 3 år efter (altså i 1997)

Hvad skal vi gøre? Vi føler vi ikke bliver hørt, med de pletter. Og min kone er begyndt at få meget talebesvær?

Hilsen den irriteret og fortvivlet Thomas
Log in eller Registrér for at kommentere.