Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

hede drømme, finder jeg kvinden herinde?

Redigeret 25 april, 2013, 11:59 i Åben debat om sex
Jeg er en fyr på 17 næsten.. jeg kan slet ikke styre mine lyster..
Jeg har en masse mærkelige fantasier...
1.Altså jeg er en fyr som tænder på "ældre damer"... jeg har så mange fantasier om gamle husmødre, eller enlige mødre oppe i alderen, ISÆR damer som vil være deres mand utro for at få noget ung kød af mig.. jeg tænder så sindssygt meget på kvinder der er ældre end mig helst meget, min pik bliver hård bare af at skrive det her.
Når jeg ser en dame i 40'erne i bussen f.eks. og vi sidder på bagerste sæde.. får jeg lyst til at tage pikken frem og onanere... altså.. det offentlige... hvor jeg kan få lov til at vise min pik til andre! sidde og spille pik i bussen foran en pæn pige.. altså jeg har overvejet det, ville det være dumt?

Hvis du har lyst til at udleve, noget af det her med mig... så må du meget gerne skrive!

Kommentarer

  • din tankegang er lid bizar----selvfølgelig skal du ikke vise dig frem i bussen ---
    der er ingen der gider at se på dig ---og du bliver anhold --for krænkelse i det offentlige rum ---
  • gør det heller ikke.. men det med ældre kvinder.. jeg elsker det.
  • Det var da vildt hvorfor ikke finde en pige på din egen alder. Dem på 40 år er da ikke så intersante. Det er helt normalt som ung at have mange fantasier og tænke meget på sex. Men piger på din egen alder må da være lige så spændende som 40årige husmødre.
  • Det her er et debatforum - ikke en datingside. Det burde ikke være umuligt at få opfyldt dine ønsker på en sådan datingside, som der altså er masser af.

    Men - jeg gætter på, at det her handler om en dreng, der keder sig - måske fordi han ikke kan komme i skole for tiden?
  • Kunne jo være at der var en dame herinde som tændte på det samme, så ville jeg ikke sige nej....
    men altså... jeg er ikke ramt af lockouten såå.. :)

    - men gider fandme ikke betale for datingsider :P

    OG PIGER I MIN ALDER.. NEJ NEJ NEJ...
  • Det kan da godt være du "fandme" ikke gider betale for at være med på en datingside, men det betyder da ikke, at du så kan oprette den slags på et seriøst debatforum.

    Og - det er så min mening - og meninger udtrykker man i et debatforum - partnere finder man et andet sted.
Log in eller Registrér for at kommentere.