Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Lugt fra skede

Redigeret 17 maj, 2013, 18:16 i Kvindelige sexproblemer
Jeg har en ven der sige at "jeg lugter fra skeden" ..nu har han sagt det 3 gange ...jeg kan ikke selv lugte noget og jeg synes det er noget vrøvl?

Samme ven tror også det er sæd jeg har i mig når jeg får orgasme under sex ...det er næsten tyk og hvidt ja det får jeg når jeg får det dejligt under og efter sex.

Jeg synes ikke han har rei og jeg synes ikke det lugter og det det lugter af er normalt efter hed sex ..

At han ikke kan gnekende det her ja det beklager jeg MEN må samtidig sige at det er der ingen der har sagt til mig før.

Burde man ikke selv kunne lugte det ? og havde en ven før ham der ku li at gå ned mellem benene på en (modsat ham her) og han har aldrig sagt sådan noget?

Så jeg synes det er vrøvl og at det ikke passer.

Jeg er ikke indstillet på en masse ævl og bavl fordi han skaber sig...men ønsker at vide om nogen har nogen råd. Da jeg selvfølgelig ikke bryder mig om det han siger.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det var en øv ting at få afvide, det fjerne jo lysten til sex med ham, og gør dig usikker ved en frentidig partner.
    Jeg har selv lige fået ny partner, dette indebar at jeg fik en skedekatar, fordi vores "safter" skulle vænne sig til hinanden
    Det lugter ikke kraftigt, kan godt minde lidt om sexlugten, men er noget grimmere
    Håber alt løser sig
    Knus
Log in eller Registrér for at kommentere.