Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Underlig penis

Redigeret 19 november, 2013, 04:18 i Mandlige sexproblemer
Hej. Jeg er en dreng/ung mand på 19 år der går i 3.g på gymnasiet.
Sagen er den, at jeg har en underligt formet penis. Når den er stiv har den en meget krum bøjning nedad, og jeg er bange for at piger med erfaring vil synes den er underlig eller ulækker. Er det noget jeg skal være bange for? Og er der noget man kan gøre for at rette den ud?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej du skal ikke være nervøs for at pigerne vil blive skræmte. Jeg har kendt to mænd med sådan en penis, og det var ikke på grund af den, forholdene ikke holdt. Hvis en pige virkelige elsker dig, så vil hun også være tilfreds med hele dig. Hvis det er et problem overhoved at bruge den, så syntes jeg selvfølgelig, du skal få gjort noget ved den.
  • Indstillinger
    Jamen absolut, det er som Anita fortæller. Stol på det.
  • Indstillinger
    Hej ikkenogen93. Der er alternativer til at blive skåret i lemmet. Det hedder en strækker. Kik på www.krummerik.DK. den side fortæller lidt om hvad du kan gøre. Jeg har selv en strækker fordi når kalorius er rettet så bliver den længere og tykkere (hvilket er der for jeg har én) jeg er vokset ca1 cm i længden og 5mm i omkreds. De er ret dyre, men det virker (uden kniv). Det kommer til at tage det meste af et år med den på eller ca 1500 timer. De kan findes for ca 1000kr og op. Effekten er den samme bare den ikke gør ondt og man følger brugsanvisningen. Jeg er heldig i at jeg vokser hurtigt ca 0,0055 cm pr time for andre er det "kun" 0,0020 cm pr time. Det er kun timeantallet der tæller.
  • Indstillinger
    Trådstarter har overhovedet ikke nævnt problem med størrelsen, men bekymring om der var noget galt.

    Han var inde i april måned med sit problem - fik nogle gode forsalg, som han da forhåbentligt har fulgt.

    Er der bekymring om sygdom eller misdannelse, bør man først og fremmest gå til læge og få sit problem udredt.

    Man bør ALDRIG begynde at lave selv-diagnoser og selv-behandling FØR man er lægefagligt udredt.

    Har du virkelig ikke andet at lave, end at sidde og søge og lede i gamle debatter, hvor du kan få dit budskab ud om, at man skal købe det apparat? Og igen og igen undlade at foreslå, at man bør gå til læge, hvis man er bekymret for sygdom?
  • Indstillinger
    Det kræver ikke en læge for at vurderer om man må gå med en extender.

    Det eneste det kræver:
    At du ønsker en større penis.
    At man har én.
    Og bruger den i mange timer.

    For at få lotte123 til at være glad skal jeg huske at skrive at har man et problem med skal man tale med en læge.
  • Indstillinger
    Det handler ikke om at gøre mig glad. Jeg er nemlig fuldstændigt ligeglad med, hvad man vælger at udsætte sig selv for.

    Jeg anbefaler blot, at man sørger for ordentlig, uvildig FAGLIG vurdering - i ALLE situationer, hvor man falder for diverse reklamemateriale, INDEN man uden videre kaster sig ud i projekter med selvbehandling og selvdiagnoser.

    Og ja - det er der desværre en del, der har frygteligt svært ved at forstå.

    Køb stadset, hvis du mener, det er det rette for dig.

    Men - undlad venligst at belaste andre og/eller det offentlige system, hvis det går grueligt galt, FORDI tingene ikke blev ordentligt vurderet først.

    Jeg forstår simpelt hen ikke, hvorfor det er af så afgørende betydning for Familiefar, at blive ved og ved med at afvise, at man skal sørge for ordentlig, uvildig og professionel vejledning før man kaster sig ud i et sådant projekt - og i øvrigt latterliggøre mine gentagne forslag om at man lige sikrer sig først.

    Hvorfor mon?
  • Indstillinger
    Gå til lægen hvis du er syg og dårlig.
    Køb en strækker hvis lemmet skal være længer og tykkere.
    Lægen behøver ikke at blive blandet ind i at man ønsker lemmet større.
    Slut ikke mere lotte.
  • Indstillinger
    Jeg vil hellere end gerne stoppe det her.

    Og - det lover jeg at gøre, når der er kommet en fornuftig forklaring på, hvorfor du fraråder, at man sørger for professionel, faglig og uvildig vurdering før man kaster sig ud i brug af noget sådant.

    Der er talrige eksempler på, hvor galt det kan gå, når man bare uden forudgående professionel vurdering påbegynder en eller anden behandling.

    Vi er vel alle sammen faldet for en eller anden smart reklame for dette eller hint - og vi har ligeledes vel sagtens også alle sammen oplevet følelsen af, at være blevet taget ved næsen.

    Så længe det kun er gået ud over pengepungen, er det jo til at leve med og man er blevet lidt klogere næste gang.

    Men her drejer det sig om noget, som måske - måske ikke - kan påvirke en funktion i kroppen.

    Og - i et sådant tilfælde bør og skal man gå med livrem og seler - og sikre sig fagligt FØR man kaster sig ud i brug.

    Det er det ENESTE jeg igen og igen fastholder: Er det det, man vil, så er det fint, men få det fagligt og UVILDIGT vurderet først.

    HVORFOR er vigtigt for dig at fraråde, at man gør det????

    Det er det, jeg ikke forstår - og derfor jeg bliver ved.

    Jeg HAR fattet, at DU ikke forstår det, - vi er nøjagtigt lige dødtrætte af hinanden - men jeg henvender mig IKKE til dig, jeg henvender mig til dem, der læser med.
Log in eller Registrér for at kommentere.