Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Skinny Me Tea

Redigeret 21 april, 2013, 09:11 i Sund kost
Hej. Jeg er interesseret i at begynde på en kur, der kaldes for Skinny Me Tea. Det går ud på, at man drikker et glas af deres te hver morgen og hver aften, og det vil så hjælpe med at tabe sig. Der står at det kun er naturprodukter, men jeg vil gerne vide, om det er skadeligt eller usundt på nogen måde ? Kuren varer kun to uger, og jeg tænker at det er vel ikke forfærdelig meget man kan skade sig selv på den tid. Jeg vil bare gerne høre, om der er noget dumt ved det?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Gå ned på apoteket med produktbeskrivelsen og bed en farmaceut fortælle dig, hvad det er for noget og hvad det indeholder - og om det på nogen måde er skadeligt.

    Om det hjælper med at tabe sig, tvivler jeg stærkt på, hvis ikke du også ændrer kost og motionsvaner, men hvis det er uskadeligt, så kan du da godt prøve. Det kan da være, der er nogle sunde urter i, og dem kan du da givet have godt af, hvis det er noget, du mangler i forvejen.

    Men - spørg en farmaceut til råds.

    Skadelige ting kan man sagtens få lavet ravage med i løbet af to uger, så det er da fornuftigt, du lige undersøger tingene først.
Log in eller Registrér for at kommentere.