Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

hjælp mig??!!!

Redigeret 25 april, 2013, 04:01 i Hovedpine og migræne
Jeg har i længere tid haft ekstrem hovedepine som ikke føles normalt og for det meste kun i den ene side af hovede hvor der også er opstået en bule for omkring halvanden måned siden. udover hovedpine har jeg brystsmerter, nogle gange ondt i den en side af kæben som stråler ned i halsen, ene arm sover til tider, synsforstyrrelser på det ene øje, ondt mellem skulderbladene og i lændet. Og det lige siges at jeg ikke har slået hovedet på noget tidspunkt. en eller anden. hjææælp..

Kommentarer

  • Det undrer mig, at du ikke har overvejet at gå til læge? Det foreslår jeg i første omgang - men hvis ikke der kan findes en behandling der, så vil jeg foreslå dig at gå til en dygtig akupunktør, der givet vil kunne hjælpe.
  • Min læge er ligeglad. og det tror jeg ikke hjælper.
  • Hvis du vil have hjælp her på debatforum - så må du altså også selv hjælpe til.

    Det der fik jeg ikke meget ud af. Har du været ved læge med de her problemer - eller har du ikke?

    Hvis du har en ligegyldig læge, så bør du da skifte - det er meningen, man skal have tillid til sin læge.

    Og hvad mener du med at "det tror du ikke hjælper"? Er det et lægebesøg eller en akupunktør?

    Hvad har du helt konkret gjort i denne situation? Det er vigtigt du oplyser så meget som muligt, hvis man skal kunne give dig nogle råd og ideer.
  • Du bør skifte læge hvis han/hun ikke lytter til dine problemer. Det symptomer du har tyder på at der er noget galt, at der opstår en bule i hovedet uden du har slået dig kan tyde på at der noget med den ene side af hjerne. Din læge skal henvise dig til scanning af hjernen og finde ud af om der noget så du er sikker på at der ikke er noget galt.
  • Jeg har været hos min læge mange gange!! Efter mit andet krampeanfald sendte min læge mig videre til glostrup epilepsi afdeling!! Har været til hjernescanning i fredags så venter bare på svar!! jeg har også været oppe hos min læge med alle de andre ting og har haft støtte med af familien og lægen behandler mig af h til, så ved godt jeg skal have skiftet læge!! Tak for de gode råd :)
  • Ja, men så afvent det svar, og hvis det ikke viser noget, så er mit forslag stadig, at du kontakter en dygtig akupunktør.

    Og så selvfølgelig, at du skifter læge.
Log in eller Registrér for at kommentere.