Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Stor blodåre på penis

Hej, jeg er en dreng på 15, jeg har en stor blodåre på min penis, som jeg kan "bevæge". når min penis vokser, bliver den mere tydelig, og er sgu lidt bange for at nå jeg på et tidspunkt skal i seng med en pige, så vil hun blive skræmt.. den er ikke øm eller noget, den ser bare lidt skræmmende ud ;)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Velkommen til livet - sådan ser en penis ud, når man er ved at være voksen.

    Så bare rolig - pigen bliver kun bange, hvis hun aldrig har set sådan en før.
  • Indstillinger
    Du har sgu nok ret.. men som sagt, så er blodåren ret så stor, og når jeg trækker forhuden tilbage, er den virkelig tydelig...
  • Indstillinger
    Det er jo svært at vurdere på et debatforum, om der er noget forkert skabt ved dig, så jeg foreslår da, at du lige nævner det for din læge, hvis du alligevel på et tidspunkt skal der hen.

    Eller - hvad der desværre nu om dage er blevet til tabu - hvad med at få en snak med din far eller en anden voksen mand, du har tillid til?

    Det burde faktisk være helt naturligt at man fik en snak med en voksen om sådanne ting, men beklageligvis er noget af det mest naturlige her i livet blevet totalt akavet og bornert, og især til skade for de unge, der helt naturligt er lidt usikre. På den anden side, hvis du selv kommer og siger, at du har et spørgsmål, så er jeg sikker på, du vil blive mødt både positivt og hjælpsomt.

    Husk - at hvis du nu havde noget med din hals, som du var usikker på - så ville du ikke betænke dig på at spørge en voksen til råds - på samme måde bør du/man se på sin penis.
  • Indstillinger
    Så er der helt sikkert noget du ikke selv kan gøre noget ved.
    Det er meget normalt at der er blodårer i huden på penis men hvis blodårer er synlige på Glansen er det nok en god ide at tale med læge.
  • Indstillinger
    Hej
    Hvor løber denne tydlige åre?
    Som en skrev på glansen... der er det nok ikke...?
    På skaftet? med forhuden?? der var den vist lidt tydelig.?
    Men så når du trækker forhuden tilbage blier den tydliger... Er den synlig på ydersiden som før.. eller er det set på undersiden af huden?
    Og stedet den løber? ovenpå? på venstre side? på højre side? på undersiden? Eller er det rundt om? og hvor så?

    Prøv at beskrive noget mere..
  • Indstillinger
    Blodåren køre på midten, fra starten, og ender ved forhuden, ca 1,5 cm hvor "hovedet" starter, og bliver så selvfølgelig trukket med tilbage, når jeg trækker forhuden tilbage..
  • Indstillinger
    Hvor tyk syntes du åren er? mål løst med lineal..
  • Indstillinger
    Redigeret 15 april, 2013, 17:14
    0,5 cm bred og 2 mm "høj"
  • Indstillinger
    Hold da op... så skulle mine partnere da være løbet skrigende bort..
    Syntes mine er tykkere...
    Nå... ikke så meget pjat....
    Det lyder meget normalt, det som du så undrer dig over...
    I stedet for at gruble.... så begynd at glæde dig til, at få noget sjov med partner...
    ikke at det behøver være nu.....

    PS, Hvis du stadig er nervøs for at den ser unormal ud... så prøv at rulle et kondom på... så ses den nok ikke så tydligt mere...
Log in eller Registrér for at kommentere.