Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Slankekur

Redigeret 4 april, 2013, 12:53 i Åben debat om overvægt
Hej alle sammen ny her inde.



Jeg er en pakistansk dame på 48 som er overvægtig.
vil høre om andre har erfaringer med slankeproduktet eller en kostplan til overvægt

jeg er fuldstændig stoppet med at spise rødt kød, kun kylling engang imellem.

jeg arbejdere som rengørings assistent så jeg får gået en del men uden en
real vægttab, nogen som har nogle råd?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hvis du er meget overvægtig vil det klogeste være, at du får noget hjælp. Jeg kan foreslå SlankeDoktor som reklamerer her på siden.

    Og ja - det koster da noget at være med til - på den anden side, så kan du også regne med at få den hjælp, der gør at du så rent faktisk taber dig. man kan kæbe en masse diverse pulvere og piller, der gerne er ret så dyre, og sjældent har den ønskede effekt - så pengene til f.eks. SlankeDoktor vil hurtigt tjene sig ind igen.

    Der er også Vægtkonsulenterne eller Vægtvogterne - der kommer også gode resultater, hvis man vel at mærke følger programmet.

    Det er fint, du holder op men en bestemt slags mad - men det er ikke nok - det er stadig vigtigt at du får en god og alsidig kost.
  • Indstillinger
    Brød feder. Hvis jeg kun spiser kød, æg og grøntsager taber jeg mig. Men det er svært at holde sig til den kur. Jeg kender en, der i løbet af kort tid har tabt 4 kg. Yogurt med lidt havreklid om morgenen og kød og grønt resten af tiden. Kødet feder ikke.

    Tomater, agurker, spinat, asparges, radiser, porre, grønne bønner, kål, svampe, selleri, fennikel, alle slags salat, aubergine, squash, peber, gulerødder og rødbeder. Man bør ikke spise gulerødder eller rødbeder til alle måltider.

    Forbudte grøntsager

    Kartofler, ris, majs, ærter, limabønner, linser, kikærter og bønner.
Log in eller Registrér for at kommentere.