Hjem Mænd Mænds sygdomme

sæden er brun

Redigeret 3 april, 2013, 16:08 i Mænds sygdomme
De sidste tre måneder har jeg haft gammelt blod i sæden ved udløsning (sæden er brun, hvilket vistnok tyder på gammelt blod). Jeg ER blevet undersøgt på sygehuset ved skanning af nyrer, blære og øvrige urinveje. Desuden blev jeg undersøgt med kikkert gennem urinrøret og ultralyd af prostata gennem endetarm - der var INTET galt sagde lægen. Der var ved begge undersøgelser absolut intet i vejen, sagde lægen.
Desværre taler lægen (både min egen og overlægen på sygehuset) kun om blod i urinen, hvilket jeg ALDRIG har haft og heller ikke selv nævnt. Det har hele tiden drejet sig om, at min sæd ved udløsning er brun, hvilket jeg har fået at vide, at det dermed drejer sig om "gammelt" blod i sæden.

Jeg føler, at lægerne ikke lytter efter, hvad jeg siger, og har undersøgt mig for noget jeg slet ikke har henvendt mig om, og helt har undladt at undersøge for det jeg NETOP kommer med.

Hvad skyldes dette, og hvor kommer blodet fra ?
Går det over af sig selv igen - og evt. hvornår ?
Kan man undersøges for dette ?
Har andre haft tilsvarende problem med misfarvning af sæden ?

Kommentarer

  • Jeg er enig, det tyder på lægerne har undersøgt dig for ting du ikke har snakket om. De burde jo undersøge dine tekstikler. Men da jeg ingen forstand har på sådan noget, vil jeg bare sige, at det første der faldte mig ind kunne være, at hvis du nu onanere(hvilket jeg ikke ved noget om) kunne det være du gjorde det for ofte eller for sjældent? Og måske blev ordenlig ''færdig''? xD
  • Med en tilføjelse til Persille, så kan jeg sige at lægerne netop også kigger efter kræft i prostata ved kikkertundersøgelsen i urinrøret -lige som de har gjort ved ultralydsskanningen via endetarmen. Hvis de er i tvivl, høvler de lidt af som vævsprøve, som kikkes grundigt efter "mærkelige" celler af en ekspert.

    Men de har åbenbart haft for travlt til at få forklaret dig hvorfor de har gjort som de har gjort, på en måde så du forstod det -og det er bestemt ikke din skyld!
Log in eller Registrér for at kommentere.