Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Pubertet, penislængde og pikstreng

Redigeret 23 februar, 2014, 20:53 i Åben debat for mænd
Hej jeg er en dreng på 16, jeg er nysgerrig omkring min penis. Jeg begyndte at sperme for ca 1-1.5 år siden og min penis er nu 13-14 cm lang, min stemme er også lige gået i overgang her i løbet at de 2 sidste måneder, hvilket jeg er utrolig tilfreds med:). Da jeg kom meget sent i puberteten håber jeg den vokser mere og bliver mellem 15 og 17 cm lang, er det realistisk? Tror i den kommer til at vokse mere? Når jeg sammenligner med mine venners ser deres mere voksen ud en min. Når jeg prøver et kondom sidder det heller ikke helt stramt på der er nærmest en masse luft huller og det krøller lidt.
Min pik streng er også lidt stram, altså jeg kan sagtens trække forhuden frem og tilbage, men når jeg hiver langt tilbage trækkes mit pik hoved nærmest lidt ned af, hvilket kan være lidt ubehageligt. Jeg er ikke seksuel aktiv så jeg ved ikke om den vil revne, jeg synes bare den er lidt irriterende og det er forhuden også der bare ligger der i randen. Tror i jeg skal have den skåret af?

Det ville være dejligt hvis i bare svarede ud fra jeres egne personlige erfaringer:)

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej

    Undskyld du ingen svar har fået , men måske ønsker du stadig en form for respons?

    Din situation er på ingen måde unormal, og du skal slet ikke være bange for at din pik vil vokse. Som det lyder for mig, er du først lige kommet i puberteten og dermed er der mange ting der vil vokse hos dig.

    Hvis din pik ikke bliver større, skal du heller ikke være pinlig over det, det er nemlig meget normalt at pikken kun bliver 8-15 cm lang (i stiv tilstand)
  • Indstillinger
    Og...

    Du skal heller ikke være bange for din pik vil revne, mit pikhovedet bliver også hivet ned når den er stiv, og jeg tager forhuden tilbage. Det har aldrig været et problem for mig :-).
Log in eller Registrér for at kommentere.