Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Efterfølgende et angstanfald?

Redigeret 30 maj, 2013, 17:27 i Angst
Hej alle. Jeg står i den situation at jeg her for få dage siden blev ramt af et angstanfald efter jeg havde røget hash. Anfaldet varede i cirka 2 timer og det kom nok fordi at jeg som bivirkning af hashen fik muskelsammentrækninger. Altså er det kun få dage siden, og mit problem er så at jeg har virkeligt svært ved at sove om natten fordi jeg ligger og frygter for at det sker igen. Om dagen har jeg ingen problemer med angst overhovedet og jeg ville bare lige høre om nogen af jer andre har erfaring med hvor lang tid man tager om at komme sig over det?

//Johan

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er helt normalt at man er nervøs efter et anfald. Det kaldes angsten for angsten. Det har været så ubehagelig en oplevelse at man frygter at det sker igen.
    Du skal fortælle dig selv om og om igen at det ikke sker eller at hvis det sker, så varer det kun kort tid og så er det overstået. Berolig dig selv med positive ord, så vil du med tiden komme videre igen ;)
  • Indstillinger
    hvad med om du ikke ryger hach mere ---var det ikke det der fremkaldte dit anfald
Log in eller Registrér for at kommentere.