Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp

Redigeret 29 marts, 2013, 10:11 i Åben debat om depression
Hej
Min kone har taget venflaxin krka 75 mg 1 tablet om dagen i et helt år. Hun er stoppet med at tage dem her for nyligt efter at lægen har sagt det. Jeg kan se at hun er kommet tilbage til den "gamle" tilstand hvor hun hurtig kan blive sur diskutere gamle ting og er meget følsom og har angst. Hvad skal man gøre har tænkt mig at gå til en psykolog og prøve at hjælpe hende med at komme ud af det her. Er der nogen der kan give råd til hvad jeg skal gøre ?

Kommentarer

  • Indstillinger
    hvis du kan få hende med til en psykolog ---ville det da være en god ide ---

    men havde du tænkt dig at det kun skulle være din kone ---måske ville det være godt med par terapi
  • Indstillinger
    Vi er altid taget til psykiater sammen med par terapi kan være en mulighed problemet er at hun ikke er dansk og det er lidt svært at have en tolk inden over.

    Vil spørge om det er normalt at man efter 1 år på piller kommer tilbage i en situation som før. Ik fordi hun er det hele tiden kan godt mærke at hun kan blive sur på mig og børnene og tar sig til sit hoved og snakker højt.

    Er der noget hun skal arbejde med eller noget jeg skal gøre for at få hende ud af det her.
Log in eller Registrér for at kommentere.