Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre?!

Hej Alle.

Jeg er lidt rådvild over hvad jeg kan gøre herfra, så derfor prøver jeg at søge lidt råd herinde.
Jeg bor pt ikke i DK, men Chile. Jeg har været sammen med en fyr hvor vi startede med 3-5 mins ubeskyttet sex, men tog 'regnjakken' på derefter (Da jeg insisterede...), så på sin vis, har jeg vel haft ubeskyttet sex. (for ca 2 uger siden).
Herefter blev jeg syg med lungebetændelse og det blev ret slemt og jeg kom på hospitalet. min læge gav mig blandt andet antibiotika og jeg er i dag stort set rask. Jeg så så igen her i weekenden (da jeg var nogenlunde ovre lungebetændelsen) samme fyr igen hvor vi havde (omend sikker sex) ret voldsom sex.
Jeg har nu, ca 4-5 dage senere (tog antibiotika til og med fredag som var samme dag vi var sammen sidst), oplevet 3. dag med underlige symptomer:

Jeg tvivler meget stærkt på at det kan være underlivsbetændelse da jeg har taget antibiotika den sidste tid (efter vores usikre sex), og de første 2 dage efter vores 2. møde havde jeg meget lette smerter ved vandladning. Men nu kommer det sjove: Jeg har enorm kløe omkring klitoris som aldrig før og jeg har holdt 'området' rent og givet det en del parfume og parabene-fri (Og alt det der) creme, men hver gang jeg påfører noget fugtgivende (Eller noget andet for den sags skyld) oplever jeg en enorm smerte - og jeg snakkede med min spansktalende læge i dag som sagde at jeg havde jo taget antibiotika den sidste tid, så han mente bare det var nogle 'revner' fra weekendens eventyr med ret hård sex.

Jeg aner snart ikke mine levende råd, og vil høre om der er nogen herinde der har en idé eller et råd. At gå til lægen er ret dyrt hernede, men jeg har været der én gang i forbindelse med opfølgningen på min lungebetændelse (Som gik forrygende vil jeg lige tilføje) - skal jeg tage det for gode varer at det bare er små revner for jeg synes at hele det område der er omsluttet af skamlæberne osv klør kontant, er rødt og svier når man kommer noget på det, endda så meget at jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal gøre.
Det skal lige siges om fyren jeg var sammen med har ret grove hænder og ja, de var dernede på et tidspunkt (en del faktisk) men synes der også er kløe hvor han ikke var (Område omkring anus)

Råd søges! Nogle der har oplevet det samme?

Kommentarer

  • Indstillinger
    Har ingen erfaring i lige det.
    Men noget skal du jo gøre for at holde det ud. Jeg ville prøve med masser af kogt vand, sæt dig hen over et fad og pøs på. Så varmt det kan tåles.
  • Indstillinger
    Jeg går ud fra at du har fået skedesvamp efter antibiotika kur, for antibiotika dræber det gode mælkesyrebakterier og gærsvampen vokser. Det symptomer du nævner er tegn på svamp, få det undersøgt hos lægen eller du kunne prøve at tage mælkesyrebakterier og se om det hjælper.
  • Indstillinger
    Det er nok det, det er... Stort set alle symptomerne er der, og jeg skal til læge om det par timer så vender jeg lige tilbage...
Log in eller Registrér for at kommentere.