Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kæreste onanere i søvne

Redigeret 26 marts, 2013, 06:43 i Mandlige sexproblemer
Hej alle
Jeg har været sammen med min kæreste i 3 måneder nu og siden første date vi var på , onanerede han
Vi har sex 2-4 gange HVER dag så det er ikke fordi han ikke får noget
Men han onanere i søvne? Er det en sygdom?
Jeg synes selvfølgelig det er frækt når han tager mig ind i det, men han gør det i søvne og siger han ikke ved at han gør det. Han gør det så højlydt og voldsomt at jeg ikke kan sove og det er hver nat. I nat gjorde han det 3 gange plus han begyndte og snave min dyne.. Og han gør det selvom jeg stopper ham hver gang

Har sagt han skal gå til lægen med det, da det er hver dag og jeg kan ikke sove for det

Nogen der kan hjælpe??

Kommentarer

  • Indstillinger
    Noget tyder på, at der ikke er nogen her på debatforum, der kan hjælpe - jeg kan nok heller ikke, men med sex så mange gange hver dag, så lader det da til, at I ikke laver ret meget andet overhovedet, og så er det måske ikke så mærkeligt, at det fylder hele døgnet.

    Det er da dejligt, at I er glade for hinanden, men det kunne I jo også være på mange andre måder.

    Mit forslag er, at I finder nogle andre ting at beskæftige jer med - og ikke har sex mere eller mindre konstant.

    Men - ellers lyder det da som et glimrende forslag, at han skal tale med sin læge om problemet.
  • Indstillinger
    vi laver nok os en masse andet end det...
    men tak
  • Indstillinger
    Undskyld, hvis jeg fornærmede dig, det var ikke meningen - men hvis den skal være stiv 2-4 gange dagligt, så er det altså ikke så underligt, at den også bliver det om natten.

    Den er jo nærmest blevet trænet op til at skulle være "kampklar" meget, meget ofte.

    Og - skal man have sex op til 4 gange om dagen, ordentlig sex vel at mærke, så ER der da ikke tid til ret meget andet.
  • Indstillinger
    Giv ham håndjern og kyskhedsbælte på. Hænderne på ryggen og pikken indespærret. Så kan han ikke (s)pille.
  • Indstillinger
    Vi prøver at have lidt mindre sex og han tager underbukser på om natten så den er lidt mere gemt :)

    tak for svar
Log in eller Registrér for at kommentere.