Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min mand har været utro igennem hele vores ægteskab med mænd

Redigeret 22 marts, 2013, 04:41 i Homoseksualitet
Jeg har levet i en verden ved siden af min mand. Han har aldrig lukket mig ind egentlig. Jeg skulle selv komme frem til at han var mig utro gennem en privat detektiv. Jeg blev knus når jeg fik svar at min mistanke var rigtig. Han har holdt det skjult og løjet direkte op i mit ansigte. Jeg elsker ham, men kan ikke bære at leve med ham mere. Jeg føler han har rippet mit liv i stykker, og jeg er i tvivl om alle beslutninger der skal tages. Min seværdi og selvfortoende existerer ikke. Jeg har et erhverv hvor man bare skal holde masken, og det er sammen med min mand. Han fortæller mig at han er biseksuel, men har kun haft sex med mænd og når jeg spurgte om hvor mange taler vi om flere hundrede. Kan jeg overhoved komme videre. Han har sin krise lige nu da jeg har opdaget dette, så han spiller mig ud ved at få mig at tro at han har det hårdt, men gang på gang finder jeg ud af at han har planer. Han menede at vi skulle prøve igen, og jeg tænker at alle skal have en chance. Han flytter ud, men helt pludselig en dag vælger at flytte ind igen. Han lader mig tage næsten hele arbejdet med firmaet, og siger at han er ked af det og føler for at tage sit eget liv. Jeg har meget brede skuldrer og tænker at jeg kan klara arbejdet, men kun hvis jeg bor alene. Når han nu vælger at flytte ind igen føler jeg at han træder på mig igen, det hele bliver rippet op igen og om ikke værre, da jeg føler han ingen forståelse har for hvad skal skulle måtte gå igennem. Jeg har nu sagt at jag ikke kan mere, men bliver kan ikke selv komme op på mine fødder. Jeg står uden ægteskab, uden bolig snart og snart uden arbejde. Føler at mit liv er færdigt, og når venner siger at jeg skal nok klare det tror jeg ikke de ved vad det er jeg har inde i mine tanker og i min sjæl. Et kæmpe had for livet og for mennesker der bare træder på en. Kan ikke se ud mere. De lyspunkter han ville vi skulle arbejde på var en lang tunnel for mig, og undervejs fandt jeg ud af at han stadig dyrkede sex med mænd. Jeg har ikke ens kræfter og tillid til at sige farvel til denne verden... Er sort indvendig

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg forstår virkelig godt du er såret og skuffet. Din mand har løjet for dig gennem hele jeres ægteskab og hele dit fundament er rykket væk under dig. Du er nødt til at sige fra. Jo, det er synd for din mand, han ikke kan finde ud af sig selv, sin seksualitet og finde ud af om han vil leve i et ægteskab med dig eller være sammen med andre. Jeg synes han har valgt. Han lyder ikke interesseret i et ægteskab, han fortsætter med at se andre. Du må sætte stolen for døren og sige stop. Vær stærk. Han skal ikke køre rundt med dig og komme rendende, når det passer ham.

    Selvom det ikke virker sådan, så bliver det godt igen. Du har bare nogle store sår, der skal heles. Få afsluttet tingene med din mand og flyt for dig selv. Det bliver hårdt, men en dag vil du være ovenpå igen og få et nyt bedre liv. En dag, vil du møde sød mand, der virkelig vil dig og kun dig.
    Vær god ved dig selv.. Besøg dine venner og veninder og gør de ting der gør dig glad.
Log in eller Registrér for at kommentere.