Hjem Sex & samliv Sexfantasier

Seksuel dominans.

Redigeret 6 september, 2014, 02:39 i Sexfantasier
Jeg har mødt en dejlig mand, vi har kun set hinanden få gange. Han har fundet ud af, at jeg tænder på at han tager styringen og også tager lidt hårdt fat i mit hår eller dasker mig i enden. Det har jeg da heller ikke noget problem med at erkende. Vi har endnu ikke haft egentlig sex, kun pirret hinanden.
Nu har han fundet ud af, at han ønsker et egenligt dominans/ underkastelses forhold med dertil hørende slavekontrakt.
Han har ikke prøvet et sådant forhold tidligere, men siger at enten går jeg med eller også stopper vores forhold.
Jeg kan slet ikke forestille mig et sådant forhold, er overhovedet ikke til underkastelse, og rent praktisk er det vel også umuligt. Vi bor jo hver for sig og jeg har ingen ide om at flytte sammen med ham på nuværende tidspunkt.
Dette har jeg da også sagt til ham, men han fejer mig bare af og siger at det eneste, jeg skal, er ar adlyde.
Jeg vil ham enormt meget, men nu er spørsmålet, skal jeg gå med på hans leg og hvad risikerer jeg, rent psykisk.Jeg har foreslået at han kan være den dominerende rent seksuelt, men ikke i det almindelige dagligliv. Men det vil han ikke nøjes med.
Det er jo hans fantasi og jeg kan jo håbe på at det går over, hvis han får lov til at udleve den. Han har haft et ganske normalt sexliv med sin exkone gennem 20 år.
«1

Kommentarer

  • Kære Vibeke.

    Er det måske en mulighed at fortælle ham, du har mødt, at du gerne vil gå med til at prøve det af, og se hvordan det er på hans måde og i hans leg, at være fuldstændig underdanig? Så kan du jo prøve at se om det er noget du vil leve med, og som du siger, kunne du ikke forestille dig at leve i et sådant forhold. Det kan jeg forresten også sagtens forstå, for selvom man kan tænde sindssygt på at blive domineret af en mand der tager styringen, er tanken om at det skal være en hel hverdagsting også, måske lidt ekstrem. Hvis det for ham er 100% dominans eller slet intet forhold, så kan du jo nok bedre efter at have prøvet hans leg, mærke om han, på trods af at han tænder dig, er en mand for dig, hvis han vil have det enten eller. Held og lykke! :)
  • Da hverken du eller din kæreste har prøvet noget sådant tidligere, kunne det være, I først skulle sætte jer lidt mere ind i, hvad det er.

    Hvis din kæreste skal være den dominerende, er det vel også vigtigt, at han får nogle retningslinier for hvad og hvor langt han kan tillade sig at gå.

    Det kan - for nogen - være en meget spændende verden, men også der bør man vide noget om det først.

    Jeg foreslår derfor, at I kontakter foreningen for Sadomasochister, SMIL - måske melder jer ind og på den måde lærer denne verden at kende først.

    Hvis ikke din kæreste vil være med til, at I sammen finder ud af, hvad det er, og hvad I i grunden vil være med til - så bør du stoppe forholdet, for så kan det blive farligt for dig - hvis ikke han kender til eller vil respektere dine grænser.
  • Lyder pirrende og alligevel alt for skræmmende! Tanken er fræk, men at leve med det udenfor soveværelset? Hmnn! Jeg turde ikke og ville heller ikke leve et liv i dominans.
    Mærk efter om det er det du vil, det er mit råd!

    Held og lykke
  • Tak for jeres respons. Det er jo ikke lige det man taler med de nærmeste om.
    Jeg er stadig i total vildrede. Har været vidt omkring på nettet og fundet en del fortællinger om det at være slave.
    Der er nogle, der har sådanne forhold, men ikke bor sammen, og det derfor kun er for den pågældende dag/aftten eller weewend.
    'Det store problem er nok, at han ikke selv ved, hvad han forventer, udover at jeg skal den lydige slave. På et tidspunkt skrev jeg til ham at jeg f.eks. ikke ville accepterer at få slag med en pisk, så jeg havde mærker dagen efter. Til det svarede han at det ikke er hans mening at give mig smerte eller skade mig. Hans drømme går nok mest på den psysiske dominans og det at eje et andet menneske.
    De ting han har talt om, er halsbånd og en 9-halet pisk.
    Lige nu er han i USA den næste uge og det giver mig lidt tid, til at finde ud af hvad jeg stiller op. Lige nu er jeg nok der, hvor jeg vil foreslå at vi prøver det af for en dag/aften og begge finder ud af hvad det egentlig er vi ønsker.
  • Hej Vibeke.

    Da hverken du eller manden kender tilstrækkeligt til den slags kontrakt du omtaler, skal du ikke gå med til den "leg".
    Kendskab til SM universet - og sikkerheden for at man tænder på de lege,
    skal man være helt sikker på.
    Jeg tror på, at de følelser der indgår i SM, er følelser man har iboende,
    og derfor gerne vil udleve, og uden de følelser bliver SM ikke nogen god leg.

    Held og lykke til dig/jer.
  • Jeg foreslog jo også Vibeke, at de i den grad satte sig ind i den verden først - men det blev vist mere eller mindre ignoreret - og så kan man jo ikke gøre mere.
  • Mange tak for jeres respons. Det var på ingen måde for at ignorere Lotte's forslag at jeg skrev som jeg gjorde. Jeg har fundet en side på nettet " Den smukke guide" som er god at blive klog af. Min kæreste er ferie, men jeg har sendt en del materiale, der underbygger deres indslag, til ham. Hvordan han reagerer på dette, ved jeg ikke. Men I har fuldstændig ret i, at jeg skal passe på mig selv. Problemet er jo det klassiske, jeg er meget forelsket i ham og vil ikke så gerne give slip. Men det bliver jeg nødt til, såfremt han fastholder sine ideer.
  • Lige et lille afslutningsbrev.'
    Min tidligere kæreste ville overhovedet ikke høre tale om at kontakte SMIl og de artikler, som jeg havde sendt til ham, ville han ikke tage stilling til.
    Derfor har jeg valgt at afbryde al forbindelse til ham.
    Tak for jeres svar, det var rart at kunne læse jers input.
    Mange hilsner
  • Er sikker på, at du har truffet den rigtige beslutning.
    Hvis han ikke vil tale om dine ønsker og tanker, virker han på mig
    som en stor egoist uden følelser for dig og jeres fælles liv.

    Held og lykke med fremtiden.

    Bedste hilsner
    Ivan
  • jeg har også oplevet en mand som du ,, synes også han har lidt svært ved at beskrive hvad han helt mener .. hvordan hverdagen skal gå . jeg tænder også på dominerende mænd måde i og uden for sengen..men ved ikke helt hvor grænsen skal gå ,,og hvornår man selv synes det bliver for meget..og hvornår han bliver træt af at bestemme og kommer til at savne modspil ..dejligt hvis nogle mænd med de lyster læste med og gav sig tid til at beskrive hvordan en hverdag skulle fungere og hvad de forventer af en ...har nemlig haft samme tanker som du !!
Log in eller Registrér for at kommentere.